Boddiz Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Tenkte litt på In-Pro: Eller har du kanskje andre forslag til sexy frontlykter?
Superbeetle Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Jeg har selv disse lyktene, syntes de ser veldig bra ut.. Da de ser ganske orginale ut. AE kan lyse litt svakt i dagslys, men syntes det kler e36 bedre enn slike ccfl ringer. Du må forøvrig ha sort bakgrunn og ikke krom. Hella lyktene har jeg ikke så mye tilovers for..
Ad|oS Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Du må ha svart bakgrunn om disse skal være aktuelle. Synes egentlig orginale lykter med ettermonterte ringer er det som ser best ut
steffen- Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 jeg synes det samme. orginale lykter med ccfl. dette er klart det fineste. lyser helt greit i dagslys men drit bra om kvelden da ringene er xenon gass. 6000k jeg betstilte mine "oem" lykter og ringer fra usa. betalte 1000kr
Superbeetle Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Må iallefall ha xenon i grøftelys og nærlys også da Men syntes det er så mange som har så mye problemer med ccfl ringene, da er det enklere å bytte en pære
Haug Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Jeg har selv disse lyktene, syntes de ser veldig bra ut.. Da de ser ganske orginale ut. AE kan lyse litt svakt i dagslys, men syntes det kler e36 bedre enn slike ccfl ringer.Du må forøvrig ha sort bakgrunn og ikke krom. Hella lyktene har jeg ikke så mye tilovers for.. Må si meg helt enig med deg!
Eksos Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Inpro sine lykter med sort bakgrunn ser unektelig bra ut på E36, selvom kvaliteten ikke er helt på høyde med hella sine (som forøvrig har altfor små ringer)
Dr_S Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Gule ringer er trist å se synes jeg da. CCFL er tingen, spesielt sammen med xenon
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Og jeg stemmer for FK sine lykter. Ringene lyser sterkere enn InPro og vises både på dag og kveld.
Dr_S Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 FK sine vises ikke mye på dagtid i sollys. Jeg har hatt 3 stk FK sett Men lyser bra på natta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå