Lilleng Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Panseret på min 318i sedan 91' modell går ikke helt igjen. Er en større sprekk enn det som er vanlig over hele, spesielt helt nederst foran ved lyktene... Sprekken ser ut til å være større over venstre lykt. Noen som har vært borti dette før? Greier ikke helt å finne hva som sperrer, eller om det er mulig å justere det på noen måte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivans Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 har du bytta lykter på bilen? går jo å justere"flytte" litt på lykta ved å skru opp skruene og stramme de nedre skruene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Og hvis ikke lyktene er ute av kurs går det ann å justere panseret ved å skru ut/inn låsetappene som sitter helt foran på undersiden av panseret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilleng Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 Tok noen bilder nå om det hjelper... litt mørke, men håper det er mulig å se. Kan noen markere med rødt hva og hvor jeg bør se for å finne feilen eller hvor jeg kan justere? Er en liten bulk på den høyre siden over lysa, men vet ikke om det har noe betydning... Jeg har prøvd å justere lysene nå også, men ser ikke ut til å påvirke panseret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 står panseret kant i kant med skjermene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilleng Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2008 Nei, ganske stort mellomrom der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 er noen gummi knotter som panseret hviler på, prøv å skru de lenger ned, tror det skal være det på e36 også.. viss ikke prøv låsekassa, som holder panseret fast, juster den lenger ned, eller kroken på panseret lenger opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Ole Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 hadde det samme problemet på min og. trur det var vaieren som går inn i låsemekanismen til panseret. det var veldigt treigt så låste ik heilt fast. var verst på passasjersiden. men blir bedre med WD40 og litt jokking med eit skrujern. verd å prøve hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Selve låse"tappen" som sitter under på panseret.. Der justerer du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilleng Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2008 Det ser ut som at det mangler diverse justeringstapper faktisk... så tror ikke det er noe justeringer. Kan vel være bulken, eller i det hele tatt hele panseret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/17285.gif Nummer 7 og 16 er låsen til panseret. Om du ser nærmere på bolten med fjæra rundt så ser du at det er ett spor i hode på bolten. Her holder du igjen med en flattrekker, mens du løsner muttera helt innerst på bolten.. Deretter skrur du bolten innover til panseret går skikkelig igjen.. Deretter strammer du muttern så bolten ikke skrur seg ut igjen.. Kan godt være du mangler noe, men du ser jo på bildet hvilke deler som skal være der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Sewr jo også ut som du mangler skruene som sitter på justeringa på lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilleng Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2008 Det meste mangler her skal jeg si deg! Verdens værste bilkjøp har jeg funnet ut i ettertid... prøver å fikse det jeg kan selv, derav mange forumposter på bimmers.no Både nr 7 og 16 har jeg der iallefall... så får se om jeg får det til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 hadde du verken nr 7 eller 16 fra før av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilleng Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 Joda de var der de... men det meste andre mangler tror jeg... Skal prøve å justere de i morgen, selv om jeg har sett på det og ikke helt skjønner hvordan det skal gå seg til... jeg sier ifra om jeg ikke får det til iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå