steffen- Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 da har jeg solgt e36'n og ny bil er på vei. bilen ble søstern sin. som jeg nå overtar : ) spec: -1999model -318i -gått 127xxx -18" asa felger -byttet interiør lister -hvite blink rundt om -K&N filter kunne ha vært mere motor, men tar ikke dette så tungt nå som det er så dyrt : ) Planer: -nye frontlykter (ccfl 6000k) -nye blink foran -ny endestuss kommer fort som faen -xenon i grøft og kjørelys -film på alle side vinduer -legge opp ledinger til bassere og sette inn anlegg -justerbart senkesett -hellakkering -nye fanger kanskje noen bilder: mye og gå på: interiør: speedo: nå ble bildene i noe rar rekkefølge, men kom med innspil. synspunkter, anbefalinger osv : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2008 noen som kan si meg hva som er anbefalt senking bak på bilen min? 35mm er det nok? for og få felgen akkurat likt med bua? og noen stive. nå suber det med 2 baki. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2008 vurderer også og sette inn delskinn stolene jeg har ( en kompis sine ) disse hører til en e36 egentlig. men åssen tror dere det passer i bilen? selvom det er coupe stoler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Pen bil, men lyktelistene og den eksostuten var ikke pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Fin bil og bra planer. Japsepotta er det bare å hive bort ja. Hvet du hvor bakrutesenkeren er kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2008 det er rieger. for nok kjøpt den på styling tech. ellers vet jeg ikke. kanskje www.gsbildeler.no en liten update: ble ikke helt fornøyd med denne. men er helt greit. bedre en den forrige i hvertfall... får se om det blir superspriny bakpotte etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 i dag ble kabler til anlegget kjøpt inn og begynt og lagt de. men gjenstår litt.. fikse jordinsledning og montere alt av baksete og lister. 35mm senk er trolig på vei : ) bilen skal snart ha oljeskift og en sjekk. er også en sensor som er kaputt. da oljelampa lyser oransje noen ganger. går dårlig på tomgang også. skal også rense luft filteret. og poleres : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 vurderer også og sette inn delskinn stolene jeg har ( en kompis sine ) disse hører til en e36 egentlig. men åssen tror dere det passer i bilen? selvom det er coupe stoler? Hvis du ikke skal ha de, er jeg interessert i å kjøpe Litt rart at den subber bak nå, tror du har alt for slitte fjærer, evt knekte? Jeg har 35/30 mm senk med 17" felg. Likte den bak der og jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 hmm. den er senket med "bare" fjærer. vet ikke hvor mye. men ikke mere enn 10 eller 15 mm bak tror jeg.. bilen subber med 2 folk baki når jeg treffer dumper i fart. stolene kan de få kjøpe vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Rart at den subber. Kjører selv med 40/20-senk, slitne dempere og 18-tommere og har null problemer med subing. Vet u om E36-stolene fysisk passer i E46 (sedan). Er nesten "umulig" å finne sportsstoler til E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 okei. ja det er rart ja. men er bare når folk setter seg baki at ræva detter ned. ja stolene sitter i 4 skruer. skal bytte over stolene i dag for og se åssen det blir. anlegget er ferdig lagt opp og prøvd. synes bassern slår litt feil. aner ikke hva det er.men skal ha annen basser og kasse etterhvert så venter og ser ann dette da. fikk litt bass men ikke all bass i bilen som jeg ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 var pen bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2008 mye og sette fingern på! planer fremover nå er vell og kanskje kjøpe samme felg dim foran som jeg har bak. har så liten kant foran. ikke det at kanten er stor men. mere bak og ikke noe fremme :S lykter og blink og xenon i grøft blir handlet inn etter den 20 ende eller i august har også tenkt på ei leppe foran. men vet ikke hva jeg skal ha. helst lyst på Mtech fanger da. men dyrt. burde lakkere opp igjen hele fronten eller hele bilen vis jeg skal være helt perfektsjonist da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 altid litt små ting på biler uansett vis man ikke kjøper det helt nytt men bila lever lengere når man gjør litt med de en folk som bare kjører og kjører til det stopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå