Torek Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Ja, som topic sier hadde det kanskje vært moro å få til en liten(eller STOR?) BMW-kolonne fra Oslo til Gatebil på Rudskogen, fredag den.11 juli? Hva tror folk? Pøs på med forslag om tid og møtested!
Søreng Skrevet Juni 30, 2008 Skrevet Juni 30, 2008 Er ikke fra Oslo, men kjører fra stavanger på torsdagskvelden eller fredagsmorgenen. Feel free to join P.S. Kommer ikke til å ha noen hast når jeg skal kjøre
Torek Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Skrevet Juli 1, 2008 Hehe..blir vel ikke heeelt den kjappeste ruta, så må nok melde avbud på den gitt. Virker ikke som det er så særlig interesse for dette her uansett, så da får'n komma seg dit på egen hånd da
Søreng Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Hehe, tenkte nå mer på at andre fra stavangerområdet var free to join.. Blir vel som du sier en liten omvei fra oslo Men ser dårlig ut ja
OleEven Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Kolonne er jo morro! Men blir omvei fra oslo.. Men kan slenge meg med på Fetsund!
Narum Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 kommer seg sikkert etterhvert, vi fra sOrlandet da vi maa jo klare aa lage ei lita kolonne oppOver eller hva ?
Søreng Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Det må jo kunne gå seg til? Spørsmålet er jo bare når folk har planer om å kjøre og hvor folk skal møtes..
Chris_325iM Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 jeg kommer til å jobbe på treffet, så er det alle dagene men blir det egen parkering for BMW på gokartbanen?
snowhoe86 Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 når er det lissom dere har tenkt til å reise? stikker nedover fredag selv...
Søreng Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 men blir det egen parkering for BMW på gokartbanen? Gi lyd om du finner utav dette! Men dette er kun for utstilling da går jeg ut ifra? Jeg (og de 2 andre i bilen) reiser forøvrig torsdagskveld eller mandagsmorgen.. Alt etter hva som er greiest. Liker forøvrig å kjøre om kvelden/natten da det er mindre trafikk og forholde seg til!
Narum Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Vi haaper paa aa komme avsted paa torsdags morran, men skal snakke litt med folka som skal opp slik at vi kommer som en gjeng, men blir nok ikke bare bimmere her i fra men kolonne er kolonne
Torek Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Skrevet Juli 2, 2008 Er det "ingen" nord for Oslo som skal på Rudskogen, eller? Tamt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå