Søreng Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Vi kjører i 5 tiden fra stavanger torsdagsettermiddag.
anders87 Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Er med sikkert jeg, kommer bare an på hvor og når du hadde tenkt på og dra.. Prøve og få meg fri fredagen så Jobber i Oslo forresten...
Torek Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Skrevet Juli 5, 2008 Er med sikkert jeg, kommer bare an på hvor og når du hadde tenkt på og dra.. Prøve og få meg fri fredagen så Jobber i Oslo forresten... Jobber i Oslo jeg også. Kjenner til stor-elvdal Regner med du vet hvor Engerdal ligger også? Jeg og en kamerat drar på fredag, men tidspunkt er ikke bestemt. Vi drar fra Trysil, men kjører jo forbi Oslo(evt. via et aktuelt møtested).
anders87 Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Jada, har vel en viss peiling Okay, når på fredagen tenkte du på da? Har ikke vært på rudskogen før, så hadde vært kjekt og kjørt ifølge med noen Stille ut biler dere eller?
Bmweee Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 ingen fra vestlandet..sogn og fjordane.. kjøre fra førde 10 tiden på onsdags kvelden, muligens vi støter på noen nedover:) hadde vært arti
marararius Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Har tenkt meg dit, men jeg jobber fredag formiddag. Den 11. altså.. Drit. Ikke ferdig før 2. Men når begynner det å skje noe lissom? På lørdag, eller fredag fra starten av? Er gjerne med på kolonne, men de fleste er vel langt avgårde når jeg kan dra!
Søreng Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Begynner i grunnen på fredagen.. Men misser ikke heeeelt ut om du komme på fredagskvelden. Får jo med deg det meste da.. Misser vel drag?
marararius Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Hvor i landet er Rudskogen? Har aldri vært der, så jeg har ikke peil helt.. Lyst til å komme på fredags kvelden.. Ei venninne kjøpte seg BMW i dag, og hun var med, så jeg slipper å kjøre alene
Reset Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Rudskogen ligger vell på Rakkestad, utenfor Sarpsborg.
anders87 Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 Hsr seriøst ikke peiling selv, men gå inn på "kolonnekjøring til rudskogen" så kan du være med oss, hvis det er interessant..?
anders87 Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 Kje jeg så det var samme trådwn jeg sikta til nå, hæhææh, kje ikke edru, fikke en ørtæva så je bynte og blø istad.. men men
Torek Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Skrevet Juli 6, 2008 Kje jeg så det var samme trådwn jeg sikta til nå, hæhææh, kje ikke edru, fikke en ørtæva så je bynte og blø istad..men men Haha!
Torek Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Skrevet Juli 6, 2008 Jada, har vel en viss peiling Okay, når på fredagen tenkte du på da? Har ikke vært på rudskogen før, så hadde vært kjekt og kjørt ifølge med noen Stille ut biler dere eller? Jeg har fri fra jobben hele neste uke, så for meg spiller det nesten ingen trille når vi drar. Hva passer best for deg og alle andre? Jeg hadde tenkt å ta et par pils eller 15 på fredagskvelden, så vil helst ikke komme veeeldig sent. Tar jo ca 4-4,5 timer å kjøre til Rudskogen(da regner jeg fra Trysil) hvis jeg husker riktig i fra sist gang vi kjørte nedover. Hva tror du/dere? Edit: Har ikke bestemt meg om jeg skal stille ut bilen enda. Skal faktisk ta fly opp til Tromsø på mandag for å hente samt. kjøpe den, så skal vurdere det litt mer etter kjøp Koster jo ikke stort å stille ut heller, så det er nok ingen umulighet.
Torek Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Skrevet Juli 6, 2008 Har tenkt meg dit, men jeg jobber fredag formiddag. Den 11. altså.. Drit. Ikke ferdig før 2. Men når begynner det å skje noe lissom? På lørdag, eller fredag fra starten av? Er gjerne med på kolonne, men de fleste er vel langt avgårde når jeg kan dra! Hvor holder du til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå