anders87 Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 Vil avgårde tidlig jeg og, porta åpner vel ikke før 08 regner jeg med, så om dere er i Oslo rundt 07 da, hvis det går? Så kan jeg stå på Esso? ved første bomringen inn til Oslo og vente på deg/dere der..?
lossius Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 blir vell en hel gjeng fra trøndelag som kjører nedover og?må nesten få til en kollone fra trøndelag og nedover:P Når drar dere da? litt usikkert ennda. muligens torsdags natta
Torek Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Skrevet Juli 6, 2008 Vil avgårde tidlig jeg og, porta åpner vel ikke før 08 regner jeg med, så om dere er i Oslo rundt 07 da, hvis det går? Så kan jeg stå på Esso? ved første bomringen inn til Oslo og vente på deg/dere der..? Ja, enten der eller Hamar, for du kjører vel forbi/gjennom Hamar du også? Eller?
anders87 Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 Nope, er i Oslo da jeg, på jobb igjen imorgen vettu Bor ikke mer enn 5min unna bomringen.. Eneste ulempen er at jeg må kjøre gjennom den uten egentlig og trenge det men
Torek Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Skrevet Juli 6, 2008 Nope, er i Oslo da jeg, på jobb igjen imorgen vettu Bor ikke mer enn 5min unna bomringen.. Eneste ulempen er at jeg må kjøre gjennom den uten egentlig og trenge det men Ja fader..det glemte jeg. Nei, men da møtes vi der hvis du vil det! Har du E46'n i Oslo??
anders87 Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 Er hjemme nå, men skal bruke den utover idag ja, ellers pleier jeg og kjøre Fåården min
Torek Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Skrevet Juli 6, 2008 Er hjemme nå, men skal bruke den utover idag ja, ellers pleier jeg og kjøre Fåården min Fattar.. Litt mer bruksvennlig den vil jeg tro;) Men da sier vi kl.07.00. på Esso, fredagsmoooorgen da.
anders87 Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 11?! Er det for et tispunkt og åpne på da? Hmm, kanskje dumt og måtte stå og vente 3t til porta åpner og? Torek: Heller møtes på bensinstasjonen, tja, 09:30 elns da?
BreitBau Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 Tjah.. Er litt spesielt at det ikke åpner før 11 ja.. Husker ikke hvordand ette har vært årene før men sikkert noe av det samme.. Det kommer i hvertfall til å være en MIL lang kø på vei inn, så det er UGUNSTIG å komme sent.. Da er det faktisk bedre å kome tidligl i køen og slippe fort inn.. Også er det nok 100% sikkert teknisk kontroll og laser på strekka med "humpene"..
marararius Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 Sorry OT, men hvis de stopper deg i teknisk kontroll, hva blir sjekket?
R Andersen Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 Sorry OT, men hvis de stopper deg i teknisk kontroll, hva blir sjekket? De sjekker garantert om felger, senkesett og annet utstyr står oppført i vognkort.
anders87 Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 Også er det nok 100% sikkert teknisk kontroll og laser på strekka med "humpene".. Hmm, du tror det altså? Er ikke det bare rett og slett drittsekk gjort av dem hvis det er tilfelle?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå