Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil avgårde tidlig jeg og, porta åpner vel ikke før 08 regner jeg med, så om dere er i Oslo rundt 07 da, hvis det går? Så kan jeg stå på Esso? ved første bomringen inn til Oslo og vente på deg/dere der..?

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
blir vell en hel gjeng fra trøndelag som kjører nedover og?;)

må nesten få til en kollone fra trøndelag og nedover:P

Når drar dere da?

litt usikkert ennda. muligens torsdags natta

Skrevet
Vil avgårde tidlig jeg og, porta åpner vel ikke før 08 regner jeg med, så om dere er i Oslo rundt 07 da, hvis det går? Så kan jeg stå på Esso? ved første bomringen inn til Oslo og vente på deg/dere der..?

Ja, enten der eller Hamar, for du kjører vel forbi/gjennom Hamar du også? Eller?

Skrevet

Nope, er i Oslo da jeg, på jobb igjen imorgen vettu ;)

Bor ikke mer enn 5min unna bomringen.. Eneste ulempen er at jeg må kjøre gjennom den uten egentlig og trenge det men :D

Skrevet
Nope, er i Oslo da jeg, på jobb igjen imorgen vettu ;)

Bor ikke mer enn 5min unna bomringen.. Eneste ulempen er at jeg må kjøre gjennom den uten egentlig og trenge det men :D

Ja fader..det glemte jeg.

Nei, men da møtes vi der hvis du vil det!:) Har du E46'n i Oslo??

Skrevet
Er hjemme nå, men skal bruke den utover idag ja, ellers pleier jeg og kjøre Fåården min 8)

Fattar.. Litt mer bruksvennlig den vil jeg tro;)

Men da sier vi kl.07.00. på Esso, fredagsmoooorgen da.

Skrevet

11?!

Er det for et tispunkt og åpne på da? Hmm, kanskje dumt og måtte stå og vente 3t til porta åpner og? :lol:

Torek: Heller møtes på bensinstasjonen, tja, 09:30 elns da?

Skrevet

Tjah..

Er litt spesielt at det ikke åpner før 11 ja.. Husker ikke hvordand ette har vært årene før men sikkert noe av det samme.. Det kommer i hvertfall til å være en MIL lang kø på vei inn, så det er UGUNSTIG å komme sent.. Da er det faktisk bedre å kome tidligl i køen og slippe fort inn..

Også er det nok 100% sikkert teknisk kontroll og laser på strekka med "humpene"..

Skrevet
Sorry OT, men hvis de stopper deg i teknisk kontroll, hva blir sjekket?

De sjekker garantert om felger, senkesett og annet utstyr står oppført i vognkort.

Skrevet

Også er det nok 100% sikkert teknisk kontroll og laser på strekka med "humpene"..

Hmm, du tror det altså? Er ikke det bare rett og slett drittsekk gjort av dem hvis det er tilfelle? ](*,)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...