SteffenM2 Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 Takk for tipset om kontroll er det garantert det? 100% garantert at politiet skal være der, og det er nok 90% sikkert at de står med laser.
BreitBau Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 De hadde teknisk både på Vålerbanen (Fredagen) samt at de hadde teknisk når de hadde Vårslepp på Tyrigrava.. det er HELT klart at de vet om treffene og er ute etter å sjekke bilene.. De sjekker småting, men finner de store ting klipper de skilta.. Ikke glem hva som skjedde med Andreas Vaa for to år siden.. Han kom jo aldri tuil Rudskogen den helga.
vetu03 Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 Var jo teknisk på vei til rudskogen i fjor også, men virket som de bare tok å sjekket de som ble huket inn i radarkontrollen, fordi BT stod sammen med politiet der det var radar.
Lars89 Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 Vet noen hvor strenge de er? Har 40/20 senk og 18", ser nesten originalt ut, men ikke godkjent. Pleier de å ha kontroll på søndagen også? Regner med at det går ned en halvliter eller ti på lørdagen...
Storkaren Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 Er det fartskontroll er det mange som blinker på deg, har bare sett en fartskontroll siden jeg begynte å reise der, men mulig de er mer på høgget i år... Aldri sett teknisk kontroll
marararius Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 Søskenbarnet mitt ble tatt i teknisk kontroll i fjor, så da var det hvertfall der.. Han fikk feil på senk, felger og at eksosen bråket for mye. Måtte opp å vise
Torek Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Skrevet Juli 8, 2008 11?!Er det for et tispunkt og åpne på da? Hmm, kanskje dumt og måtte stå og vente 3t til porta åpner og? Torek: Heller møtes på bensinstasjonen, tja, 09:30 elns da? Ja, vi kan møtes litt senere iallefall. Som det blir sagt her, det er sikkert "grei" kø inn når portene åpner vil jeg tro. Drar vi dit i litt god tid før portene åpner, så KAAANSKJE vi slipper teknisk.. Men jeg vet ikke, hva tror du? Henta forresten "ny-bilen" i går Er sinnsykt fornøyd!
anders87 Skrevet Juli 9, 2008 Skrevet Juli 9, 2008 Sendt PM til deg Torek, hvis du ikke har fått det med deg Blir så jeg drar natt til fredag hvertfall, for og slippe kontroll og lang kø
BreitBau Skrevet Juli 9, 2008 Skrevet Juli 9, 2008 du får ta å parkere, og sove litt da vett.. går seg nok til
anders87 Skrevet Juli 9, 2008 Skrevet Juli 9, 2008 Jepp! Det som er planen Ringer deg eller noe da jeg har kommet inn jeg Teddysen, har nr ditt fortsatt, om hvor dere befinner dere
BreitBau Skrevet Juli 9, 2008 Skrevet Juli 9, 2008 Helt i orden det.. Skal se etter deg.. Spørs på hvor langt frem/bak i køen vi er.. Må jo vaske først og den leksa der.. *sukk*
Sevenord Skrevet Juli 9, 2008 Skrevet Juli 9, 2008 Folkens! Hvordan bruker det å være der mht parkering og slikt? Tenkte å ta turen på lørdagsmorgen.. Har dere noen tips til hva som er lurt og ikke lurt?
BreitBau Skrevet Juli 9, 2008 Skrevet Juli 9, 2008 Hehe.. Tjah.. IKKE parker etter veien.. Der er det MEGA populært å knekke av speilene på bilene mens man går til og fra bilen sin.. Går heller ingen vakter der.. Parker på anviste plasser.. Ha på sikkerhetsbelte for det er mye snut.. vær tidlig ute.. Sjekk tempraturmåleren regelmessig, og ellers er det tut å kjør.. Men som sagt, IKKE parker etter veien..
gwskjenald Skrevet Juli 9, 2008 Skrevet Juli 9, 2008 Ble stoppa på tur til våler.... har 40/30 senk å 18" felger. fikk beskjed at jeg måtte godkjenne det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå