Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Bamble, i Telemark.. Nærheten av Porsgrunn, hvis du vet hvor det er ? Eller Skien :)

Ja, sånn ca hvor Porsgrunn ligger. Vi skal vel følge E18 nedover mot Rudskogen(som sagt, hvis jeg husker riktig), så da vet jeg ikke hvor det isåfall blir aktuelt å møte deg? Hva tror du selv? :)

Skrevet

Jeg må jo kjøre til Horten hvertfall da, for å ta ferga over til Moss.. Kjører fra Bamble da.. E18, fra Kr.sand og oppover til Horten blir det da.. Så den veien kommer jeg.. Fler som skal den veien, som ikke kjører forbi her før rundt 2 tiden på fredag?

Skrevet

Jeg må jo kjøre til Horten hvertfall da, for å ta ferga over til Moss.. Kjører fra Bamble da.. E18, fra Kr.sand og oppover til Horten blir det da.. Så den veien kommer jeg.. Fler som skal den veien, som ikke kjører forbi her før rundt 2 tiden på fredag?

Skrevet
Kje jeg så det var samme trådwn jeg sikta til nå, hæhææh, kje ikke edru, fikke en ørtæva så je bynte og blø istad..

men men

Haha! :D

Morsomt at andre skader seg og nå eller? ;)

Jaggu, så mye har jeg ikke blødd før, også et lite kutt over ene øyet :roll:

Har da bevis på jobben at jeg var utpå i helga 8)

Skrevet

Jeg har fri fra jobben hele neste uke, så for meg spiller det nesten ingen trille når vi drar.

Hva passer best for deg og alle andre? Jeg hadde tenkt å ta et par pils eller 15 på fredagskvelden, så vil helst ikke komme veeeldig sent. Tar jo ca 4-4,5 timer å kjøre til Rudskogen(da regner jeg fra Trysil) hvis jeg husker riktig i fra sist gang vi kjørte nedover.

Hva tror du/dere?

Edit: Har ikke bestemt meg om jeg skal stille ut bilen enda. Skal faktisk ta fly opp til Tromsø på mandag for å hente samt. kjøpe den, så skal vurdere det litt mer etter kjøp ;) Koster jo ikke stort å stille ut heller, så det er nok ingen umulighet.

Okay.. Bør vel dra så tidlig som mulig fredagsmorningen, med tanke på og sitte flere timer i kø, har hørt det fra andre som har vært der..

Det er vel en 3kvarter- time fra oslo, så kan stemme det du sier..

Har også lyst til og helle nedpå litt godsaker fredagen ja ;)

Har du med vogn, eller kjenner du noen som skal dit, siden det virker som du skal være der hele helgen?

Skrevet
Hahha, det var over øyet ja! :P Ikke lett å skjønne det da, sånn du skrev :lol:

Trudde jeg skrev krystallklart og detaljert idag tidlig jeg 8)

Hehehee...

Lett blanding av dialekt og alkohol, så blir ting fort uforståelig ;)

Minj ær da det som er arti gettj...!

Skrevet

Jeg har fri fra jobben hele neste uke, så for meg spiller det nesten ingen trille når vi drar.

Hva passer best for deg og alle andre? Jeg hadde tenkt å ta et par pils eller 15 på fredagskvelden, så vil helst ikke komme veeeldig sent. Tar jo ca 4-4,5 timer å kjøre til Rudskogen(da regner jeg fra Trysil) hvis jeg husker riktig i fra sist gang vi kjørte nedover.

Hva tror du/dere?

Edit: Har ikke bestemt meg om jeg skal stille ut bilen enda. Skal faktisk ta fly opp til Tromsø på mandag for å hente samt. kjøpe den, så skal vurdere det litt mer etter kjøp ;) Koster jo ikke stort å stille ut heller, så det er nok ingen umulighet.

Okay.. Bør vel dra så tidlig som mulig fredagsmorningen, med tanke på og sitte flere timer i kø, har hørt det fra andre som har vært der..

Det er vel en 3kvarter- time fra oslo, så kan stemme det du sier..

Har også lyst til og helle nedpå litt godsaker fredagen ja ;)

Har du med vogn, eller kjenner du noen som skal dit, siden det virker som du skal være der hele helgen?

Ja, vil tro det er greit med trafikk i forbindelse med treffet, så e nok ikke dumt å dra litt tidlig.

Har desverre ingen vogn, så det blir telt. Dårlig, men har uansett ikke hengerfeste på bilen. Jeg og iallefall én kompis skal nedover(muligens 2 til også), så er det noen kamerater av meg som allerede er der.

Jeg blir der hele helgen ja.

Trur itte detta skar bli kjedelig akkurat! ;)

Edit: Været ser ut til å bli greit også :)

Rudskogenvret.jpg

Skrevet
blir vell en hel gjeng fra trøndelag som kjører nedover og?;)

må nesten få til en kollone fra trøndelag og nedover:P

Når drar dere da?

Skrevet

Det blir nok ikke ell det nei;)

Javel, skal være der til lørdagen hvertfall, en kamerat som har vogn der så er sove/sitteplass der, hehe..

Er klar fra kl 05:59:59 fredagen jeg :D

Skrevet
Det blir nok ikke ell det nei;)

Javel, skal være der til lørdagen hvertfall, en kamerat som har vogn der så er sove/sitteplass der, hehe..

Er klar fra kl 05:59:59 fredagen jeg :D

Strålende! Da kan jo du bestemme avreisetidspunkt, ettersom vi bor litt lenger sør;) Det er som sagt det samme for meg, bare det ikke blir FOR sent :)

Hvor skal vi isåfall møtes?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...