Gå til innhold

E36-98mod. 316i bygges om til 318is


stims
 Share

Anbefalte innlegg

Har nå kjørt rundt i en 316i 98mod. i et års tid og har ettehvert funnet ut at dette er rimelig kjedelig! :lol:

Så har nå anskaffet meg en 318is motor med girkasse og motorstyring i god stand(har kun gåt 120.000) :D8)

Kun èt problem nå. Jeg er på en måte totalt ''inkompetent'' når det gjelder å skru på biler :lol::oops:

Så nå tenkte jeg at jeg skulle forhøre meg her litt om det er noen som kan hjelpe meg litt her.

Noen som har gjort noe lignende som kan lage en slags liste for hva som må utbedres/skiftes, for å få dette greiene godkjent? :D

Skal legge ut noen bilder av bilen så snart jeg får tatt noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en titt i tråden min (link i signatur under). Jeg har gjort det samme med en 92 modell. Du må montere ventilerte skiver foran og større kalippere, samt montere tykkere stabilisatorstag under bilen foran og bak. Du har vel skivebremser bak så da slipper du å gjøre noe der :) Pass på å ha kvitteringer på alt slik at du kan bevise at delene er kjøpt på lovlig vis. Har fått godkjennelse på søknaden min fra biltilsynet så skal bare inn på visning med min nå så har jeg alt i vognkort :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ikke noe gale i det hele tatt! :D

så for meg en månde med hefit overtid på jobb no :P

Trenger man å vite hva man holder på med for å få skiftet dette?

eller bør jeg få det gjort hos en som kan tingene sine?

Ruller snart på veien din då? ;)

Tar det lang tid å få en sånn søknadd godkjennt då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...