Dr_S Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 Min lokale BMW forhandler har lager i Sverige, er vel noe felles for alle Tronrud tipper jeg. Delene kommer på 2 dager (Ved henting selvsagt)
fre Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 Min lokale BMW forhandler har lager i Sverige, er vel noe felles for alle Tronrud tipper jeg. Delene kommer på 2 dager (Ved henting selvsagt) Det er ikke bare Tronrud, men ALLE BMW-forhandlere i Norge, Sverige og Danmark. Kanskje Finland og for alt jeg vet. Koed er også i dette systemet. Varer bestilt derfra leveres i hovedsak rundt kl 05 dagen etter ved bestilling før 1430. Deler som ikke er på lager i Sverige henter de fra Tyskland. Da går det som regel 2-3 virkedager. Er det rest i Tyskland går det fra 1-100 uker
THE WOLF Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 tror det spørs hvor i landet man bor. Jeg ringer inn og bestiller,og henter varen dgen etter i oslo,aldri hatt problemer med GS. Tror ikke prosentandelen på dårlig levering er større enn dem som får levert når dem skal er stor. Men man hører jo om de dårlige såklart,hehe
tmice Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Har handlet masse hos GS og det varierer veldig med leveringstiden, men i det siste har jeg fått det meste til "normal" tid!
Oil drop man Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Handler alltid hos GS,bruker nettbutikken,og har varene på trappa etter 1-3 dag(er) så fremt de har det jeg trenger på lager da,men det ser jeg jo når jeg bestiller på nettet.Jeg er godt fornøyd med de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå