Gå til innhold

Treg levering fra GS

Galldrian
 Share

Anbefalte innlegg

har fått inntrykk av at de er blitt slurvette i det siste... bestilte flere ganger derifra i fjor, men i år så har ting drøyet så veldig derifra, så det blir kun koed på meg fremover nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Utvalget i oslo butikken er veldig bra å de har mye på lager ,spørs jo hva man er ute etter :wink: absolutt vedt er besøk !

Når det gjelder andre som sutrer på nett å klager /å lurer på hvorfor man ikke får deler mm bør jo heller ta kontontakt for å høre hvor delene

dele befinner seg el .

Etter min erfaring er vel GS bildeler en av de mest seriøse aktørene på markedet ,det at man må vente i 3- 7 dager på ting som ikke er på lager å er skaffe varer er vel ikke unormalt .Vi må også huske at det er andre faktorer som andre levrandører/frakt/posten mm som også er en del av prossessen før du får dine varer levert :wink:

men i gjenn det er jo min mening da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet litt hos GS(Bud). Min erfaring er at de har lang leveringstid og sender mye feil varer. Det beste er nok å møte opp i butikk, men også der har jeg opplevd å måtte vente i 10-15 min. før gutta kommer ut fra lager og ekspederer. Handlene med KOED har derimot gått "på skinner"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen bruker her på forumet bestillte seg k-sport bremser fra GS i begynnelsen av juni,og de skulle han få om en uke.

Han har ikke sett noe til dem enda,og purret flere ganger.

Nå har de lovet at han skal få dem før rudskogen,eller evt at de skulle komme på rudskogen med dem.

Blir spennende å se om dem klarer å levere da.

Edit:Hadde skrevet koed,men det var selvfølgelig gs som var aktuelle her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo gammelt nytt. GS har holdt på slik i lange tider.. Er rett og slett blitt et møkka firma.. Jeg handlet der før, men sluttet med det for en god stund siden. Ble lei av å vente på deler som de lovet at de skulle sende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid noen som ikke får det sånn som dem vil.......

Når det er snakk om GS så snakker vi ikke noen, men en hel haug med folk som ikke får det de har krav på og det er at de holder det de lover..

En annen ting er jo at GS er blitt svin dyre. Enkelte deler er jo billigere hos BMW.. Enda en grunn til ikke å handle hos GS.

De gangene jeg må handle av GS kjeden ringer jeg til Ove på OS Bildeler. Han har veldig god service og hvis det blir trøbbel med leveringen ringer han ALLTID å sier ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet en del deler ifra GS og min erfaring er at de er litt slurvete så du må presisere og gå nøye gjennom og forklare akuratt hva du skal ha slik at de forstår 100%

For min del har det vert bra, presiserer også at jeg vil ha sendt varen ifra Sirevåg som er nermest meg, ringer jeg inn før 15.00 så blir pakken min sendt av gårde med 16.00 transporten og da har jeg pakken i posten neste dag og det er jo kjempebra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...