Reset Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 jeg har en 520i, e34! med analog klokke, er det noe mulighet for å plugge i en kjørecomputer uten og gjøre noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Siden det er en 520 du har, så nei, trolig ikke. Beste måten å sjekke på er å ta ut klokka og se hvor mange ledninger det er i pluggen bak klokka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2008 Finnes det noe mulighet for og plugge i noe annet enn den stygge klokka da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Du kan jo sette inn den lille OBCen, men igjen, det avhenger av hvor mange ledninger du har i pluggen bak klokka. Er jo mulig å bygge om fra analog klokke til liten OBC. Det var det jeg gjorde i min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2008 Var det mye arbeid og bygge om til liten OBC da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Kort sagt, kun kjøpe OBCen og temp føler, så strekke noen kabler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2008 okei. skal se etter når dama kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå