Gå til innhold

Min første BMW - E39 Touring - Clean Prosjekt.

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Skrevet

Ha, du er som kjærringa mi!

Hu har ikke peil på lyd, og jeg er derimot lydfanatiker.

Har kjøpt B&W anlegg og en feit Denon forsterker hjemme og hu bryr seg nada nix om vi ser på film via tven eller anlegget.

Akkurat samme tendensene her i huset :lol:

Selv er jeg ganske kresen på lyd og elsker duppeditter med masse funksjoner.

Dama kan se film på film med dårlig tv lyd uten at hun bryr seg, flere ganger hun har hatt venner på besøk og sett action filmer med masse effekter, men når jeg gløtter innom stua i undring over den labre lydkvaliteten står Denon forsterkern avslått og tv lyden på fullt #-o

I slike øyeblikk føler man 14kg Denon forsterker er dyr stuepynt.

Skrevet

Ha, du er som kjærringa mi!

Hu har ikke peil på lyd, og jeg er derimot lydfanatiker.

Har kjøpt B&W anlegg og en feit Denon forsterker hjemme og hu bryr seg nada nix om vi ser på film via tven eller anlegget.

Akkurat samme tendensene her i huset :lol:

Selv er jeg ganske kresen på lyd og elsker duppeditter med masse funksjoner.

Dama kan se film på film med dårlig tv lyd uten at hun bryr seg, flere ganger hun har hatt venner på besøk og sett action filmer med masse effekter, men når jeg gløtter innom stua i undring over den labre lydkvaliteten står Denon forsterkern avslått og tv lyden på fullt #-o

I slike øyeblikk føler man 14kg Denon forsterker er dyr stuepynt.

Haha, samme er det hjemme hos oss og :P Når pappa sitter og ser på fotball aleine, når mamma ikke er hjemme, da står anlegget på full guffe, og jeg pleier som regel å høre et pip fra han når noen scorer, men når mamma ser på de superkjedelige såpeseriene som går på tv i rett tid, da er det bare den lille skvære lyden som presser seg ut av tv'et. Stor forskjell. Men kan og være at hun ikke helt VEIT hvordan hu slår på anlegget? :P Haha, tror heller det er det, for hu koser seg skikkelig med mye lyd fra anlegget rundt, når hu og pappa sitter og ser på actionfilmer. Bassen og surround, det liker hu. Men vil aldri lære seg hvordan man slår det PÅ?! Uff.

Skrevet

hvor fikk du kjøpt den dokingstasjonen og du kunne ikke lagt en liste med hva du har klippt hvor og farger osv.. er muligens enkelt og se på forsterkeren?? Har alle e39 forsterker der bak..

• 5 weeks later...
Skrevet

Mulig du kunne skrive ut hvilke ledninger som går til hva bak med forsterkeren... Skal montere annlegg i helga og kunne vært til stor hjelp og vite det istedenfor og lete meg ihjel

• 2 years later...
  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...