Pittball Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 http://www.janus-design.net/english/e39doubledin/index.php - Hvor 2DIN settet ble kjøpt. Hvor mye kom denne på totalt med frakt og avgifter? Strøøøken bil btw
wabby Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 http://www.janus-design.net/english/e39doubledin/index.php - Hvor 2DIN settet ble kjøpt. Hvor mye kom denne på totalt med frakt og avgifter? Strøøøken bil btw Det husker jeg ikke, men se på forumet. Er noen som nettopp har handlet fra samme stedet. Mine priser hadde uansett vært 1 år gamle.
bjarne320 Skrevet August 10, 2009 Skrevet August 10, 2009 hvordan får du signal bort til monoblokken?fra den andre forsterkeren? og hvilken ledninger som må klipes for og få laga signalkabel?
Olelink Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 Ha, du er som kjærringa mi! Hu har ikke peil på lyd, og jeg er derimot lydfanatiker. Har kjøpt B&W anlegg og en feit Denon forsterker hjemme og hu bryr seg nada nix om vi ser på film via tven eller anlegget. Akkurat samme tendensene her i huset Selv er jeg ganske kresen på lyd og elsker duppeditter med masse funksjoner. Dama kan se film på film med dårlig tv lyd uten at hun bryr seg, flere ganger hun har hatt venner på besøk og sett action filmer med masse effekter, men når jeg gløtter innom stua i undring over den labre lydkvaliteten står Denon forsterkern avslått og tv lyden på fullt I slike øyeblikk føler man 14kg Denon forsterker er dyr stuepynt.
SofaKingFresh Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 Ha, du er som kjærringa mi! Hu har ikke peil på lyd, og jeg er derimot lydfanatiker. Har kjøpt B&W anlegg og en feit Denon forsterker hjemme og hu bryr seg nada nix om vi ser på film via tven eller anlegget. Akkurat samme tendensene her i huset Selv er jeg ganske kresen på lyd og elsker duppeditter med masse funksjoner. Dama kan se film på film med dårlig tv lyd uten at hun bryr seg, flere ganger hun har hatt venner på besøk og sett action filmer med masse effekter, men når jeg gløtter innom stua i undring over den labre lydkvaliteten står Denon forsterkern avslått og tv lyden på fullt I slike øyeblikk føler man 14kg Denon forsterker er dyr stuepynt. Haha, samme er det hjemme hos oss og Når pappa sitter og ser på fotball aleine, når mamma ikke er hjemme, da står anlegget på full guffe, og jeg pleier som regel å høre et pip fra han når noen scorer, men når mamma ser på de superkjedelige såpeseriene som går på tv i rett tid, da er det bare den lille skvære lyden som presser seg ut av tv'et. Stor forskjell. Men kan og være at hun ikke helt VEIT hvordan hu slår på anlegget? Haha, tror heller det er det, for hu koser seg skikkelig med mye lyd fra anlegget rundt, når hu og pappa sitter og ser på actionfilmer. Bassen og surround, det liker hu. Men vil aldri lære seg hvordan man slår det PÅ?! Uff.
wabby Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2009 Liten Update, dama (heretter X) er long gone Så nå kan lyden nytes når jeg vil. \o/
bmwkizn Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Skikkelig nydelig bil ja Fikk griselyst på sånn Ipod dockingstation
Olelink Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Liten Update, dama (heretter X) er long gone Så nå kan lyden nytes når jeg vil. \o/
Kawa zxr Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 hvor fikk du kjøpt den dokingstasjonen og du kunne ikke lagt en liste med hva du har klippt hvor og farger osv.. er muligens enkelt og se på forsterkeren?? Har alle e39 forsterker der bak..
Kawa zxr Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 Mulig du kunne skrive ut hvilke ledninger som går til hva bak med forsterkeren... Skal montere annlegg i helga og kunne vært til stor hjelp og vite det istedenfor og lete meg ihjel
BASSLOVER Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Hvordan lager jeg en basser av tre med fòr rundt????? noen som vet det?? vet ikke målene :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå