saevik Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Skrevet Juli 1, 2008 18x8,5 for 699$ pluss en liten formue i frakt sannsynligvis hehe. Men er jo grei pris for kun felger.http://www.modbargains.com/product.aspx ... -wheels006 De har også på bimmerworl.com, men her må du ta kontakt for å få en pris. Grei pris ja, men sikkert like mykje i frakt
Ad|oS Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Ja, men selv om du har like mye i frakt kommer du fremdeles under 10tusen inkl mva! Skader uansett ikke å spørre hva det koster
saevik Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Skrevet Juli 1, 2008 OZ Mito er fett på E36 ikkje dumt, men bremsene gjør jo sitt;)
saevik Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Skrevet Juli 1, 2008 Noen som har bilde av m3 med lemans? Evt meninger?
Thomaz Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Di felga der er RÅÅ Forresten sånn min blir nå bare med Hartge classic felger..
saevik Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Skrevet Juli 1, 2008 Di felga der er RÅÅ Forresten sånn min blir nå bare med Hartge classic felger.. Ja var ikkje så værst, Hartge classic 1 eller 2?
saevik Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Skrevet Juli 1, 2008 Er vel 1 jeg har.. Kler e36 bra dem og jepp:)
Søreng Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Vi (Forus dekkservice) Selger BBS RX (CSL Replica). Disse koster litt, pga som de fleste vet, BBS er KVALITET! Du får disse opp til og med 18" i Norge. For større enn dette må du nok til utlandet. I.o.m at vi er et stykke fra ålesund kan du jo finne en forhandler som har felgimport som importør, disse forhandler BBS RX felgene. (CSL replica) som vist på bildene fra modbargains.com over her! Forøvrig ufattelig pene felger til BMW etter min mening. Har selv disse på vinter.
ReiRud Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 du spør etter meninger, så jeg deler min: ikke kjøp noe billig kopi til en m3, bbs ch (challenge) er oppbrukt mener jeg, lemans og csl felgene er jo konge! og hvis du formodning er int i bbs rx 17" har jeg 6stk liggende... det var mine meninger
SanMiguel Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Har du mye penger kan du jo se på BBS LM De får du også i replika over i statene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå