Emil90 Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Ser etter noen mørkere forblinkers til bilen min, og lurer derfor på hvilke av disse som er penest? Vil blinklysene på første bilder her, være omtrent som den orginale lykta? Med tanke på at den orginale lykta er svart inni? Forblink, Hvide, Krystal/Shadowline: https://www.koed.dk/functions/billede.asp?billede=3457_1_55634.jpg&map=1 Forblink, Sorte, -Original Design https://www.koed.dk/functions/billede.asp?billede=3457_1_53464.jpg&map=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 De siste der er penest på, kjenner en med en rød E46 som har de og de er lekre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Gå for de siste der. De andre ser ikke så bra ut med chrome inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil90 Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 Noen som har bilder av blinklysene montert på en bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Google er din venn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil90 Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 Dette er typen blinklys jeg er ute etter. Noen som vet hva typen heter, og hvor jeg får bestillt disse?: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Ser ut som FK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil90 Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 Mulig det er jeg som er dum her, eller så er dette et slags kodespråk.. Noen som gidder oversette? FK = ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 FK er et merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå