Hopen Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 HEi! Har i det siste fått noe som ligner på skrapelyd som har blitt værre og værre når clutchen er inne.. Noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 utløserlageret... er ikke noe å lure på engang... bytt det med engang... lønner seg å bytte clutch med det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 utløserlager ja, skifter på min e34 520 i skrivende stund, kjørte med mitt så lenge at det skjærte seg, det resulterte i en horribel skrikelyd fra lagret så da ble det slutt på kjøring å bilgrav neste cluch'n min var ikke så værst siden den er byttet for ikke så lenge siden men overhaler giropphenget i samme sleng og skifter alle foringer og slikt til den samt skifter til e36 m3 girstang for å få enda litt tightere giring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå