FM Skrevet Juni 30, 2008 Skrevet Juni 30, 2008 jeg har en bmw m3 som jukser når jeg har full tank.. for eksempel viss jeg fyller bensin med motoren i gang stopper den når jeg fyller den helt opp.. og når jeg skal kjøre jukser den og stopper og kødder helt til jeg får brukt opp litt bensin.. vært ute for lignende? noen som vet hva dette kommer av?
E36Cab1 Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Hmm merkeligt...pleier som regel å skje sånt når en nesten har tom tank i slike tilfeller..
Sir Hofstad Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 luftingen i tanken din er vel tett. ta å skjekk den. Kan sjekke ved å la lokket sitte løst feks...
FM Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Skrevet Juli 1, 2008 prøvd løsne lokket men ingen forskjell og ingen vakum virket det ut som.. men når jeg har fått brukt opp litt så kommer bilen seg og blir normal til slutt.. aldri vært utfor lignende.. muligens jeg må sjekke luftinga på tanken
FM Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Skrevet Juli 1, 2008 her lett etter luftinga idag men er jo ikkel ikt som på 325 ,,, såå må ha den på bukk for å sjekke...
Rayb Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Kan være kullfilteret ditt... Det ligger montert under/ved siden av tanken et sted.
FM Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Skrevet Juli 2, 2008 kullfilteret? hva er det? og har du vært borti lignende?
FM Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Skrevet Juli 7, 2008 fant løsningen!!! slanger som sitter etter kullfilteret var i klem og filteret var fullt av bensin.. rengjorde dette or retter slange.. problem solved
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå