Tommy. S Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 jeg selger nå bilen jeg har holdt på med en god stund nå siden jeg nyter global oppvarming med en e30 cab. standard info om bilen : - chassi km 230 000 - motor km 180 000 - 1993 model - m50b25 24vent 192 hk - bil farge svart og grå - skinn interiør -325 bremser foran - egentlig 316 bil. ombygd for 1 år siden. - nybytta olje og filter ( olje i bruk = castrol 10-60 ) - cdspiller - m-tech ratt - 316 bakaxel / klokke for letter omdreining / bedre axlerasjon - 3 måneder gammle supersport justerbart senkesett 30 / 65. - tårn avstiver foran - 2 potter ut bak levert an koed.dk. feil og mangler: - førerdør gått i smekklås. - venstre stikkaksling må byttest ( ny følger med ) - hull i eksos med med bakre potte. - front ruta må byttes. pris 45 000. for spørsmål. bruk forum el ring 95426868 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Hei.Har du en ca pris på denne?Skal ha meg en lekebil så da kan dete være intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Med 10-60 er det ikke rart den tikker ved oppstart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 bilde kanskje ? og ca pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 folk som ikke vet va de prate om ang. olje værtfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy. S Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 Med 10-60 er det ikke rart den tikker ved oppstart... det er oljen bmw verkstedet anbefalte mot tikking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy. S Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 Hei.Har du en ca pris på denne?Skal ha meg en lekebil så da kan dete være intr. prisen e satt til 45 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy. S Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 folk som ikke vet va de prate om ang. olje værtfall... Hei, kan diskutere olje osv jeg Mulig dere mener jeg er idiot, men det er dere som har motor som tikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 folk som ikke vet va de prate om ang. olje værtfall... Og du mener meg? Kan diskutere og doumentere olJe jeg, og hjelper ikke kan vi snakkeS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy. S Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 folk som ikke vet va de prate om ang. olje værtfall... Og du mener meg? Kan diskutere og doumentere olJe jeg, og hjelper ikke kan vi snakkeS? eg e utrolig uintresert i deres oljekunnskaper på denne posten. skal selge en bil her så ta dette en anna plass. bilen tikket værre når eg brukte 5w- 5011 ferdig md d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonathan Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Godkjent ombygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 rolig, folk deler bare sine egne kunnskaper, som i dette tilfellet utbedrer tikking i motoren. EDIT: Lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Godkjent ombygd? kan svare for kompisen min eg. og svaret er nei ikke godkjent ombygd men ikke mye som skal til. bare søke om ombygging og skivebrems bak så er det samme som 325. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy. S Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 takk remi der e svaret . bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg