Gå til innhold

ombygd e36 325 - 45 000kr

Tommy. S
 Share

Anbefalte innlegg

for å si det slik, sånn at folk ikke blir lurt her.

er ikke "bare" å godkjenne denne kjerra her . du sier du bare trenger å bytte bremser? javell.

her må det byttes kardang til 325 (den storediffen) det må byttes stikkakslinger til 325 det må byttes mellomaksling. har 316 ventilerte bremser forran ? noe jeg ikke tror , da må de og byttes. vet at 318 ikke har ventilert så da tviler jeg på 316 har-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skrev bakstilling= skivebrems 325 kardang og stikkaksling. det vi kaller bakstilling. og mellomaksel og bremser foran er byttet til 325. og senkesettet som er montert er bestilt for 325 og ikke 316 så det og er sagt. nå skal det vel ikke være noe uklarheter mtp ting som er byttet og må byttes for å godkjenne.fornøyd nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke jeg tar mye feil må man ha dokumentasjon fra bilan man tokk delene fra for at folk ikke skal dra til tyskland og hente delene for og bygge om... Er ikke helt sikker men trur man må ha det :)

det har jeg aldri hørt om, men har hørt det e sånn om du skal ta rammebytte. det er serienr på delene. men det e jo bare bremsene foran som e 325 + motor. det er en pirkesak og ska mann ha papirer på det får mann legge ut de 1500 kr det koster for 325 bremse kitt brukt fra tyskland :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...