EirikL Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Herrejemini! Somebody spot me some cash! Blir ikke mye finere enn dette http://www.nettavisen.no/motor/article2038255.ece
PIIIPower Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Meddelelse: Jeg kommer til å bli borte fra Bimmers en stund. Pga. bankran vil jeg komme meg over kjølen, handle (kjøpe "dame") og holde meg i skjul i 15år til foreldelsesfristen har utløpt.
JoeNasty Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Hadde muligens bytta bimmeren i denne ja. Det er en av,om ikke den råeste, peneste bilen jeg drømmer om.
325ixturbo Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 noen som får klipt ut demo filmen så jeg kan ha den som skjermsparer
marararius Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Helt riktig.. Det er en guttedrøm!!! Og sånn forblir det nok også
maurtin Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 idag skal jeg kjøpe meg pottis og se Gone In 60 Seconds.
336mik Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 Meddelelse: Jeg kommer til å bli borte fra Bimmers en stund. Pga. bankran vil jeg komme meg over kjølen, handle (kjøpe "dame") og holde meg i skjul i 15år til foreldelsesfristen har utløpt. Bare for å advare deg,så tror jeg foreldelses frist er 25år. Litt dumt å holde seg borte i 15 år,for så å komme tilbake å gå rett i klisteret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå