crom Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 Takker for alle kommentarer Fargen er Avuzblå ja. Den blir gående på disse felgene ut sesongen, hvis jeg fortsatt har den til neste år vil jeg nok vurdere noen andre. Enig ang lykter også, denne hadde originale lykter med steinsprut, planen er å bestille nye glass til disse og sette de på igjen. Trekket er "skreddersydd" fra http://www.coverdesign.ch/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Takker for alle kommentarer Fargen er Avuzblå ja. Den blir gående på disse felgene ut sesongen, hvis jeg fortsatt har den til neste år vil jeg nok vurdere noen andre. Enig ang lykter også, denne hadde originale lykter med steinsprut, planen er å bestille nye glass til disse og sette de på igjen. Trekket er "skreddersydd" fra http://www.coverdesign.ch/ Nydlig bil, måtte betale for trekket da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crom Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 @ saevik. Tror det ble i overkant av 2200 kr ink frakt hvis jeg ikke husker feil. Mulig kursen på CHF var i min favør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 pen M3 åssen er interiøret i den? bilder av det kansje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crom Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 Som etterlyst: Noen bilder av interiøret. Bilen selges, om noen kommer med et fornuftig bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Fin bil..Likte trekket jeg... kult det, kosta det mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 pen bil! ang interiøret, skal du ikke selge bilen så få bytta det dasjbordet. Ødelegger jo helheten noe sykt.. Alt er jo uber helt til man kommer til dasjen, da var stopp får min del. fydda hate det gråe dasjet til e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå