bmw25 Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Lurte på hva verdien er på BBS Orginal skrudde 8x17 felger. Med nesten nye dekk. Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Dette er det jeg "ynder" å kalle et helt "hypotetisk" spørsmål Det vil si et spørsmål som helt kommer ann på type, tilstand, tid, sted, og etterspørsel... Med andre ord så vil vel dette si at uten flere opplysninger, så kan du forlange alt fra 2.500 kr til 10.500 kr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Seriøst, så har det jo selvfølgelig hovedsaklig å gjøre med hvor gamle felgene er, og om de er to- (2-) eller tre- (3-) delte.. Etterspørsel har jo sitt å si, så type er jo en god ting å ha med i denne sammenheng.. Ikke minst tilstand, har sitt å si.. Jeg har f.eks et sett 17" som er kjørt knapt 16k km på 12 år, hvilket vises på felgene.. Vil ihvertfall for min del del, som eventuell selger, ha endel å si på prisen i forhold til et sett som er gått 100k.. Et annet aspekt er jo hvilke biler disse passer på, og hvor mange andre av samme type, dim, innpress, etc, som er tilgengelige for salg brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Vanskelig å si det, kommer jo an på kjøper også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw25 Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 Ja selvsagt. Et38 Felgene er strøkne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 hva slags bbs felger? bilder? er det noe du selger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå