Pledd74 Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Hmmm... Fikk en tabelloversikt fra en-eller-annen her på forumet vedr. forbruk på E39 serien. Ut fra denne tabellen så kan ikke jeg se at 520 ble laget i 96. På en BMW butikk jeg var så ble det nevnt at bilen min ikke var av "de første" som kom iom at den hadde steptronic....jaja jeg kjøpte min som -97 modell, men i vognkort står det -96 tabell eller ikke tabell Her er tabellen: http://www.bimmers.no/statisk.php?id=modellguide_e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Skulle tro det, da den jeg hadde i fjord var 96 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Hvilken årsmodell det er har ikke nødvendigvis sammenheng med hva som står i vognkortet. Om den er produsert sent i 96, så kan det fortsatt være en 97-modell. Bilprodusentene selger jo "neste års modell" året før. Jeg har hatt en 96 523i uten steptronic, produsert tidlig i 1996. Den jeg har nå er en 97 523i med steptronic, produsert sent i 1996. Tipper det er samme historien med girkassen på 520i. Steptronic kom ikke på 5-serien før å 97-modellene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Skriv inn de 7 siste bokstaver/tall fra VIN nummeret her, så ser du nøyaktig hvilken måned/år bilen er produsert. http://www.realoem.com/bmw/select.do Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 har ikke 96 mod 2 airbag som standard,97 mod 4,og 98 mod 6? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Mulig det.. de første modellene av E39 kom uten steptronic kassen Mener på at det var "standard" med steptronic fra 97-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Min 97-modell produsert i 96 har steptronic og 4 airbager (front og side). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 VIN nr?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 rammenummeret = VIN nummer, du finner det preget inn i metall i motorrommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå