Moose Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Jeg kjøpte meg nettopp en e39, men den har ikke spiller. Hva anbefaler ekspertisen å gjøre; kjøpe orginal spiller eller "vanlig" spiller? Kan tenke meg at orginal spiller koster litt ekstra, men det er jo finere da. Det ser slik ut: Jeg tenkte da mest i forhold til den lista som går i overkant, den vil jo dekke halve spilleren slik det er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Finnes det ikke slike braketter som plasserer spilleren under den lista der da? Det kunne jeg vært meget interessert i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 det finnes. husker ikke linken dit. men di er ganske dyre i forhold til den på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven grimstvedt Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 har kjøpt meg ein 520i 1998 modd. her er det bar vanlig kasett. hvordan får man den ut uten å knekke jævla mye plast å greier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Dra ut volumknappen er en liten skrue tar (torx?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå