Arnefles Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 Noen som vet betgnelsen på den store navipakka som enkelte E46 har? Har hørt Navi proffessional, men regner med den heter noe mer. Noen som har tips til hvor man kan få kjøpt en slik pakke komplett til best pris? Setter pris på litt hjelp her...
Rayb Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 Hva tenker du på her? Til E38, E39, E46, X3, X5 og Z4 finnes det: -Navi Business -Navi High -Navi Professional Avspillerene til disse systemene heter MKI, MKII, MKIII og MKIV MKI til MKIII er Cd-baserte systemer, MKIV er Dvd-basert. Jeg f.eks. har en E46 med Navi Professional og 16:9 skjermen, med MKIII avspilleren... En liste over alle forskjellene på disse systemene vil bli utrolig lang! Så her er en link, nederst på den siden finner du linker til PDF manualer for alle Navi versjonene utenom MKI, for den er så gammel at jeg tror den kom som standard på de aller fineste hest og kjerre vognene http://www.bimmernav.com/software.htm Lykke til.
Arnefles Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Skrevet Juli 3, 2008 Har hørt at den heter professional og at det er cd-veksler bak+en dvd-unit. Men den dvd'n er kun til navi og kan ikke lese vanlige filmer...? Men har alle de naviskjermene med 16:9 kassettspiller, ingen med cd bak lokket altså? Du er nok inne på noe at det finnes et hav av varianter... Hvordan fungerer ditt, fornøyd? Den bilen som det er aktuellt å bytte det ut, har fra før kassett med liten navi-skjerm foran, cd-veksler bak og en dvd-boks bak.
Rayb Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Det stemmer at det er kassettspiller bak skjermen, men du får tak i denne 16:9 skjermen med cdspiller bak også...! Mener jeg fant det på Ebay en gang. Ja det finnes som sagt MKI, II, III og IV avspillere som er montert bak i sammen med en cd-veksler, men det er bare MKIV avspilleren som er Dvd-basert (det står Dvd på den) Men nei, den kan ikke spille av Dvd filmer Her er bilder av hver enkelt avspiller: MKI og II er helt lik, og ser slik ut: MKIII ser slik ut: MKIV ser slik ut: Jeg er veldig fornøyd med mitt system, oppgraderte nettopp programvaren til navi-enheten (ikke kartversjonen) og systemet ble raskere, fargene ble bedre, bensinstasjon symboler kom på plass osv. Men hvis du allerede har Dvd avspilleren, trenger du bare 16:9 skjermen/unit'en så skal du være i gang. Jeg ville nok prøvd Ebay for å få tak i en, men det spørs om det koster mer enn det smaker...!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå