Espen M33 Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 To stk dieselbiler? =) make it three Jepp, er nok ikke noe annet enn dieseldyr her nei Må si du spaserer litt på kanten når du betegner den gule bubblan som et dyr ! Men uansett sikkert greit å få den tilbake igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 den ene bilen er ikke BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 Må si du spaserer litt på kanten når du betegner den gule bubblan som et dyr ! Men uansett sikkert greit å få den tilbake igjen da Hehe, langt fra den råeste dieselmaskina jeg har prøvd ja, men den har sine fordeler Minimalt dieselforbruk på den hvertfall. Å ja det er godt å få den tilbake, etter hele 5 måneder på verksted. Da får jeg hvertfall gjort den klar for et evt. salg! Kan uansett ikke ha 3 biler med skilt på, blir litt for kostbart i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 E39 som lekker kjølevæske, det MÅ være feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Det må vel være den gule sitronen der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 E39 som lekker kjølevæske, det MÅ være feil Hehe, nei det er nok et velfungerende klimaanlegg, en varm sommerdag, som er årsaken til "elva" fra E39'n! Rent kondensvann det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 E39 som lekker kjølevæske, det MÅ være feil Hehe, nei det er nok et velfungerende klimaanlegg, en varm sommerdag, som er årsaken til "elva" fra E39'n! Rent kondensvann det ja. Var d æ sa jo, det må være feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Å ja det er godt å få den tilbake, etter hele 5 måneder på verksted. Da får jeg hvertfall gjort den klar for et evt. salg! Hvorfor 5 måneder på verksted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2008 Hvorfor 5 måneder på verksted? Det var på grunn av det jeg vil kalle et fullstendig motorhavari. Årsaken til havariet, har jeg ikke fått noe svar på ennå, å ikke bryr jeg meg noe særlig om det heller, da det var en forsikringssak. Men 5 måneder på verksted kan ikke unnskyldes fra verkstedet sin side, så noe inkompetanse vil jeg påstå har vært inne i bildet her! Bilen har nå hvertfall fått seg en ny turbo, ny topp, ny blokk m/innhold, og nyoverhalt dieselpumpe, så jeg får se det positive i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Feilen må vel være at du har photoshoppa inn et påskeegg i stedet for trekkvogna du har i avataren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 At E39'n har Mtech og ikke M5 fanger . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå