hanshers Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 noen som vet om jeg bytte hele kanalen når jekkfese er gåent pga rust.eller om det er noe jeg kan svsie på der?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 noen som vet om jeg bytte hele kanalen når jekkfese er gåent pga rust.eller om det er noe jeg kan svsie på der?? spørs mye p åomfanget av rusta, men om det kun er jekkfestet som er angrepet så holder det å sveise det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanshers Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 ja det er hovedsaklig jekkfeste. ja ok men er det da bare og slipe vekk rusten og sveise i hulle og slipe det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 kjøp nye jekkfester på gs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanshers Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 ok ja vist de har det så er det jo greitt takk for svaret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanshers Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2008 snakket med gs på fredag og de hadde ikke jekkfester til e34 535. noen andre ideer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Det finnes vel ikke løse jekkefester men det er bare å kjøpe en kanal og skjære ut den biten du trenger. Jeg tipper at Veng har kanaler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanshers Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2008 ja ok takker.men har veng en nett side?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 veng.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå