sven magne Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Har en 1995 318Ti Motor med girkasse. Den er på orginalt 140hk. Kjørt 180.000 etter som jeg husker. Stod i min tidligere bil som jeg krasjet. Fikk i stand bilen min og startet den opp. Så jeg vet at den virker og fungerer flott! Nytt toppdeksel på den, pga bulk i det gamle! Kan sende filmklipp av når den står i bilen og sviver, ble skrudd ut rett etter. Vil ha rundt 8000,- motoren, girkassen følger med. Har også en del andre deler til bmw. Sjekk ut Finn kode: 13968655 ! Fint om kjøper henter den. Står klar til henting på en Palle! Sven Magne Birkeland / 41046959 / sven.magne@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas83 Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 er detta en motor som kommer orginalt med turbo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 er detta en motor som kommer orginalt med turbo? Samme motor som du har din bil. M42B18. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå