in2you Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Lurer på om automatkassa i E36 er noe bra? vurderer å kjøpe en 1996 318iA Touring, men er litt skeptisk til automat i denne, noen synspunkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Den fungerer helt greit i cab'en min. Men det er litt liten motor å ha automatkasse på. I økonomimudus girer den ganske tett, så bilen virker ganske daff og forbruket er heller ingenting å skryte av. Men i sport funker den bra. Drar mye lengre ut på girene og bilen blir mye mer lettkjørt. Men skal du ha automatkasse i en touring, ville jeg hoppet opp til 320. Det ekstra momentet du får vil gjør bilen mindre frustrerende å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Godt fornøyd med automaten i 328'n min. Har jo litt mer hk enn i en 318, så blir nok noe annet. Girer greit og fint, men burde nok hatt litt mer effekt for at det skal være vits med automat. Bilen går også ganske mye tregere med automat, og på en 318 som er litt kjedelig fra før gjør det jo ikke akkurat noe bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Jeg har hat en 1998 318ia touring og jeg synes dene motoren fungerte helt greit med automat. Vill tro den blir mer slitsom med manuel siden du må sikkert gire en del. Forbruket på langkjøring er de ikke noe å si på, har kjørt den på 0.78 med ac på og en god del last. Bruker en del mer på småkjøring. Samboeren min har nå tatt over denne og hun er også kjempe fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 takk for svar alle sammen! har nå snakka med selger, og skal kanskje bort for å se på bilen ikveld. har ingen planer om at denne skal vere en racerbil akkurat, men selfølgelig så er det greit med litt HK. har fått et pristilbud på 49K for en 1996 (reg. rett før nyttår) gått cirka 220 000km. har også en 318tds i sikte til samme pris, gått like langt, og samme årsmodell. Men er heller skeptisk til diesel. Viss noen kommer over noen greie E36 Touring i Stavangers-Kristiansands området, let me know Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2008 da har eg handla meg en 320iA touring. den var godt utstyrt, kjørt ca. 200 000km og kosta nesten ikke mer enn en 318iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå