Rogeren Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 Sideskjørtene for 300 pluss frakt? Klips og sånn med og? Har alle klipsa, men kan ikke garantere for at absolutt alle er like hele. 400,- + frakt så skrur jeg dem av i morgen. Er de ellers uskadd og ikke skrapet/herjet, slår jeg til på den... Er de forresten lakkert, eller bare "plastfarget"?
635csi Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Skrevet Juli 7, 2008 Er de ellers uskadd og ikke skrapet/herjet, slår jeg til på den... Er de forresten lakkert, eller bare "plastfarget"? Er ikke skadet nei, og de er vanlig sort "plastfarget".
635csi Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Skrevet Juli 7, 2008 Kommer PM med adresse... PM sendt tilbake med bilder.
vrossi46 Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 er det 51mm fjørbein på den der.? og er venstre bærearm framme i bra stand, og ikkje sjev.?
635csi Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Skrevet Juli 7, 2008 er det 51mm fjørbein på den der.?og er venstre bærearm framme i bra stand, og ikkje sjev.? 51mm fjørbein ja. Foreløpig ikke demontert ennå, det blir de ved bekreftet salg. Så vidt meg bekjent er det ikke noe galt med bærearmene annet enn at jeg ser at foringene (bakre) er gåen.
635csi Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Skrevet Juli 9, 2008 En liten oppdatering her. Har demontert alt innvendig i bilen nå, samt hele forstillinga. Fjørbein, bremser, tannstang, dashbord, komplett varmeregister og masse annet er nå klart for salg.
635csi Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Skrevet Juli 12, 2008 førerdør i bra stand? Desverre. Begge dørene på førersiden er bulket, mens dørene på passasjersiden bare har noen striper.
635csi Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Skrevet Juli 17, 2008 Her forsvinner det deler etter hvert, men har fortsatt noe igjen. F.eks er forstillinga demontert og klar for salg. Oppdatert liste over deler som allerede er solgt ligger på side 1.
Fliid Skrevet Juli 25, 2008 Skrevet Juli 25, 2008 lukariskjerm komplette på venstre og høyre side (alle 4 delene, nedre og øvre) + luftrørene frem mot inntakene i frontplate. Har du dette?
635csi Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Skrevet Juli 25, 2008 lukariskjerm komplette på venstre og høyre side (alle 4 delene, nedre og øvre) + luftrørene frem mot inntakene i frontplate. Har du dette? Del nr. 2 på bildet du mener? Evt hvilke andre delenr.? Har desverre ikke lufterørene.
Fliid Skrevet Juli 25, 2008 Skrevet Juli 25, 2008 Jepp, nr.2 . Men den nederste delen må jeg og ha, det er den lufterørene går inn i. Henholdsvis selvfølgelig begge sider. Bekledningen bak lyktene, er de hele og fine?
635csi Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Skrevet Juli 26, 2008 Jepp, nr.2 . Men den nederste delen må jeg og ha, det er den lufterørene går inn i. Henholdsvis selvfølgelig begge sider.Bekledningen bak lyktene, er de hele og fine? Sjekka nå nettopp, og ser at både lokariskjermene og de andre dekslenene er sprukket i festene desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå