Brættis Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 Er grøfte/ kurve lysene i ok stand er jeg intresert i dem, med bryter og ledningsnett. Pris?
635csi Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Skrevet Juli 26, 2008 Venstre lykt er så godt som strøken, mens høyre har en sprekk i glasset. Ingen fukt inne i lykta.
635csi Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Skrevet Juli 27, 2008 Byr 500 kr jeg. Med ledninger, fester og bryter. Bryteren satt montert i dashbordet som jeg har solgt. Ledningene er vel koblet sammen med hovedledningsnettet såvidt jeg kan se. Holder det evt. med kontaktene + litt ledning?
Brættis Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 Byr 500 kr jeg. Med ledninger, fester og bryter. Bryteren satt montert i dashbordet som jeg har solgt. Ledningene er vel koblet sammen med hovedledningsnettet såvidt jeg kan se. Holder det evt. med kontaktene + litt ledning? Javisst. for 400 kr... Sender adresse på pm jeg.
635csi Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Skrevet Juli 30, 2008 Har fortsatt div. deler igjen. Oppdateres stadig på s. 1
635csi Skrevet August 3, 2008 Forfatter Skrevet August 3, 2008 Har nå fått tak i støtfangeren foran som fulgte med bilen. Lagt til i delelista på s. 1.
tarjei bmw Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 jeg kjøper: bakfanger, viskermotor fremme og felgene dine... pris? send meg en pm er du snill:)
635csi Skrevet August 5, 2008 Forfatter Skrevet August 5, 2008 jeg kjøper: bakfanger, viskermotor fremme og felgene dine...pris? send meg en pm er du snill:) Bakfanger er ok. Trenger du kun selve viskermotoren? Har nettopp testa at den fungerer. Hvilke felger tenker du på?
635csi Skrevet August 5, 2008 Forfatter Skrevet August 5, 2008 Er V/tåkelys solgt? Begge tåkelyktene er solgt.
635csi Skrevet August 7, 2008 Forfatter Skrevet August 7, 2008 Legger ut noen bilder av noe av det som er igjen av bilen. Oppdatert liste over ting som er solgt ligger fortsatt på s. 1. -sort frontfanger m/blinklys -snekke uten servo -travers -stabilisatorstag inkl. gode ledd -bærebroer med defekte kuler/foringer Diverse plastdeler: grill, nyrer, original frontleppe, matte/deksel i bagasjerom: Alt av ruter og shadowline lister, all innmat i dører:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå