635csi Skrevet August 30, 2008 Forfatter Skrevet August 30, 2008 Har venstre baklykt ennå ja. Den er komplett og helt i orden.
635csi Skrevet August 30, 2008 Forfatter Skrevet August 30, 2008 200,- + frakt for baklykta tenker jeg.
Brættis Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Jeg skulle veldig gjerne hatt en bit av hjulbuen i motorrommet på høyre side. Helt fra dempertårnet til lykten nermest, og litt opp på siden. (Området rundt spyleveske tanken) Dersom det ikke er opprustet.. Spylevesketanken til bakruten skulle jeg også hatt..
635csi Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 Jeg har antageligvis lovet bort hele denne fronten, men jeg kan sende deg et bilde av motorrommet slik at du kan markere hva du evt. trenger. Skal høre med han som ville ha fronten om han trenger den likevel. Uansett så har jeg spylertanken du trenger ja
635csi Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 Prisantydning på noen deler jeg har ennå: - Bakluke m/viskermotor og god rute. 600,- - Grønntona ruter. Bud - Travers foran. 600,- - 20mm stabstag foran med gode støttestag/ledd. 300,- - Div deksel/matter i bagasjerom. Bud - Bærearmer foran m/defekte opphengskuler. Bud - Bensintank. Bud - Bensinpumpe. 400,- - Føler i bensintank venstre side. Bud
pål Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 hvis du ikke er interessert i å gi meg ett godt tilbud på fjærbein (51mm?) og bremser. pluss pumpe og nivå føler. for da kan jeg bruke dette til å bygge om til 325 og få godkjent? ellers noe jeg trenger for å bygge om?
635csi Skrevet September 19, 2008 Forfatter Skrevet September 19, 2008 hvis du ikke er interessert i å gi meg ett godt tilbud på fjærbein (51mm?) og bremser. pluss pumpe og nivå føler. for da kan jeg bruke dette til å bygge om til 325 og få godkjent? ellers noe jeg trenger for å bygge om? Sendt deg PM
635csi Skrevet September 19, 2008 Forfatter Skrevet September 19, 2008 skiver bak...? Bakstillinga mi er nok lovet bort allerede. Men det ligger muligens en annen bakstilling med skiver her en plass. Tenkte du på komplette fjærbein i såfall?
Rogeren Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 nei, tenkte på han som ville bygge om til 325... han trenger jo om han ikke har det, og skal godkjenne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå