635csi Skrevet September 19, 2008 Forfatter Share Skrevet September 19, 2008 Skjønner Var innstilt på salgsmodus jeg nå en liten stund, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 Prisantydning på noen deler jeg har ennå: - Bakluke m/viskermotor og god rute - Spylertank bak komplett med pumpe og føler - Grønntona ruter - Travers foran - 20mm stabstag foran med gode støttestag/ledd - Det meste av deksel/matter i bagasjerom - Rustfri bensintank - Viskermotor m/mekanisme - Cupèvifte - Bremsekraftforsterker og hovedsylinder - Komplett pedalsett Gi bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 Bump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Bilen er nå fullstendig ribbet og klar for høgger`n. Delene jeg har igjen er stort sett listet opp over her, og selges meget billig Kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Bump..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Har fortsatt igjen noe småtterier av denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 er den bakluka rustfri? vist du har den ennå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Ikke akkurat rustfri nei desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 200 for bagasjerom matta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 200 for bagasjerom matta? Mener du den matta som ligger i dørken over reservehjulet? Ble litt usikker på om jeg har den ennå, men isåfall skal du få den for 200,- + frakt ja. Skal se om jeg finner den. EDIT: fant den matta nå ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 200 for bagasjerom matta? Mener du den matta som ligger i dørken over reservehjulet? Ble litt usikker på om jeg har den ennå, men isåfall skal du få den for 200,- + frakt ja. Skal se om jeg finner den. EDIT: fant den matta nå ja. Ok, kanskje du har gulv teppe inni bilen til 2 dørs og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 Gulvtepper er jeg fullstendig tom for desverre. Men er det 2-dørs bil du skal ha bagasjeromsmatte til egentlig? Den jeg har fra Touring passer i såfall ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Har du de to lukene som er i sidene bak i bagasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2008 Har du de to lukene som er i sidene bak i bagasjen? Dem har jeg ja mener jeg. Kan dobbeltsjekke i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Har du de to lukene som er i sidene bak i bagasjen? Dem har jeg ja mener jeg. Kan dobbeltsjekke i morgen. Supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå