635csi Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 Har du de to lukene som er i sidene bak i bagasjen? Dem har jeg ja mener jeg. Kan dobbeltsjekke i morgen. Supert Beklager sein tilbakemelding, men kan nå bekrefte at jeg har de to lukene det her er snakk om
sveioen Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Har du de to lukene som er i sidene bak i bagasjen? Dem har jeg ja mener jeg. Kan dobbeltsjekke i morgen. Supert Beklager sein tilbakemelding, men kan nå bekrefte at jeg har de to lukene det her er snakk om Fint! Send meg en PM med betalingsinfo og pris osv du, tar de jeg om de er i grei stand
635csi Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 Fint! Send meg en PM med betalingsinfo og pris osv du, tar de jeg om de er i grei stand PM sendt
635csi Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Skrevet Januar 25, 2009 Har div. småtteri liggende ennå. Bl.a. alle 4 dørpakningene som er hele og fine + masse annet småtteri innvendig stort sett. Mener jeg har alle rutene liggende også.
635csi Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 - Bakluke m/viskermotor og god rute - Spylertank bak komplett med pumpe og føler - Grønntona ruter - Travers foran - 20mm stabstag foran med gode støttestag/ledd - Det meste av deksel/matter i bagasjerom - Viskermekanismen foran - Bremsekraftforsterker og hovedsylinder - Komplett pedalsett - Div. pakninger Billig
635csi Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Skrevet Juli 17, 2009 Stabstaget foran er nå solgt, men har fortsatt noen deler igjen.....løp og kjøp Har også div. småtteri til sedan/coupè.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå