carlhaakon Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 hvordan går det med salget? fått noe respons?
Jesse Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Ah, har solgt 850en nå, men har ikke så mye penger du forlanger. Trenger du penger i en fart så send meg en pm så skal jeg komme med et bud til det jeg kan kalre og rutte med. Hvis ikke så lykke til med salget av konge bil! Mvh
nalegutt Skrevet September 17, 2008 Skrevet September 17, 2008 har en Toyota MR2 Turbo i innbytte,pluss mellomlegg vist du er intrisert:) Gul,med svart skinn ,sportsstoler i skinn, effektannleg, 17" azev c smidde felger,dvd osv;) bare et forslag;) Send pm om det er noe slags spørsmål eller interesse;) Mvh stein arild
Halvor89 Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Hum. Ikke solgt enda ? Grunnen til at jeg ikke gikk for den var at det tok ca ei ukes tid før jeg kunne fått lån, og du snakka på at det var en som skulle komme rett etter helga og se på den. Derfor var jeg ganske sikker på at den kom til å bli solgt da..
Anbefalte innlegg