k1m_-_ Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Har nettopp låst bil nøklene inne i bilen da bilen tydeligvis låser seg selv når nøklene ikke står i tenningen etter noen minutter. Noen som har tips til å komme seg inn i bilen, alltså en E30cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Reservenøkkel, Naf, Viking, Politi, kniv ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Jeg reiv istykker bakruta og hoppa inn bakfra på min Bytta kalesjen ei uke etter, så det var ikke så nøye.. Men ring politiet, NAF eller Viking, mulig de tar noen hundre kroner for det, men er uten tvil verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1m_-_ Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2008 tok å teipa 2stk veistikker sammen og et lite tau på enden så pressa jeg den gjennom bak på kalesjen og fikk tauet rundt dørhåndtaket og vips var ikke så veldig enkelt som det høres ut som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå