Margeir Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 er det noen her som veit hvordan man justerer på luftfjæringa bak på en 1998 model av en E39 touring??
Margeir Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Skrevet Juli 4, 2008 Diagnoseinstrumentet Godt å vite, da får di gjort det på jobben min, når jeg senker bilen min på mandag
Margeir Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Skrevet Juli 7, 2008 er det noen her som kan gi meg step by step hjelp med å senke bilen min bak??? helst på telefon 91762811 i morgen... Med Diagnostics instrument... Så jeg slipper å vente med å senke bilen bak helt til torsdag
helgeb Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 er det på bmw`s dis+? isåfall gjør følgede: utfør korttest gå pil høyre-trykk velg funksjon-servicefunksjoner-chassi-ehc luftfjøring deretter nivåjustering. da får du beskjed om vanlig eller sportfjøring(m-sport). så er det bare å justere med piler ned og måle høyde til hjulbue til ønsket høyde
Margeir Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Skrevet Juli 8, 2008 er det på bmw`s dis+?isåfall gjør følgede: utfør korttest gå pil høyre-trykk velg funksjon-servicefunksjoner-chassi-ehc luftfjøring deretter nivåjustering. da får du beskjed om vanlig eller sportfjøring(m-sport). så er det bare å justere med piler ned og måle høyde til hjulbue til ønsket høyde Takk fikk ordnet det så nå må jeg ta noen bilder
Johansen100 Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Hei. Sliter med det samme problemet. Kan jeg bruke noen av disse her for å heve/senke men e39? http://www.finnfeil.no/index.php?main_page=index&cPath=3&zenid=e76bc212912771836fd22506d6ff1b07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå