Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er så moro. Telemark er bestykket med noen av de mest lattelige veiene i hele landet, så starter de med dette. Tragikomisk :lol:

:roll:

Skrevet
Navarsete hadde onsdag et møte med representanter fra Telemark Senterparti.

Oi Oi Oi! Så mye kompetanse samlet på et sted; ikke rart man kommer frem med fantastiske tiltak.

Skrevet

faaaaaaaen.. jeg kjører på e18 hver eneste dag :evil:

hvorfor kan de ikke heller gi oss større og bedre veier som er bedre sikra? motorveien fra tønsberg til oslo er jo ganske fin og trygg og der har det vel blitt endel mindre ulykker etter de bygde ut veien og satte opp farts grensa

Skrevet
At vi ikke kommer noe sted tidsnok er jo tydeligvis ikke så nøye uansett.

Dummeste jeg har hørt, dra tidligere gutt! Jeg syntes Navarsete er nå latterlig, men det var meget dumt det du kom med der også.

Skrevet

Hvor er data-tilsynet når vi trenger dem?

Trodde de hadde slaktet disse forslagene for lengst jeg.

Noe seriøs herping av disse boksene burde finne sted.

Skrevet

Hvor mye tidligere da? Hvis noen skal fra Kr.sand da, og ta fly fra Torp.. Hvor mye tidligere må du kjøre? Må jo planlegge å stå i KØ på E18 igjennom Telemark da, pga. fartsgrensa blir satt enda lavere, og man får de målingene, og folk kommer til å få noia, å bråbremse i hytt og pine, og være redde for å ha hatt for høy gjennomsnittsfart, å legge seg i 40 !! Hurra, kommer til å bli fin flyt i trafikken gitt :)

Skrevet
At vi ikke kommer noe sted tidsnok er jo tydeligvis ikke så nøye uansett.

Dummeste jeg har hørt, dra tidligere gutt! Jeg syntes Navarsete er nå latterlig, men det var meget dumt det du kom med der også.

Hva hvis da alle tenker som deg, og reiser tidligere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...