Mikaelft Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Nå som bilen er solgt selger jeg diagnoseutstyret mitt. Du får med programvare, Carsoft 6.5.06 Funker helt som den skal, les feilmeldinger, slett feilmeldinger, nullstill service-intervall, +++ Funker til alle BMW. Har prøvd den på min E36 318i cab (samt bmw'ene til kompisene mine) Pris: 1199,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 vet det er gammel tråd, men har du det enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 Solgt vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LordPalo Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Vet det er stygt å stjele en annens tråd, men jeg har også et slikt sett til salgs. Følger også med et pcmcia kort for de som har bærbar pc uten seriell port. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Vet det er stygt å stjele en annens tråd, men jeg har også et slikt sett til salgs. Følger også med et pcmcia kort for de som har bærbar pc uten seriell port. pris og va trenger jeg? lette og bruke eller følger det med noe? Kablen til å plugge til bilen? komplett så jeg kan les feilmeldinger, slett feilmeldinger, nullstill service-intervall, +++ osv på min e36 320i 96 modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LordPalo Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Det du trenger utenom det som følger med er en pc Prisen komplett med pcmcia adapteret er 900 kr Her kan du lese mer om kabelsettet: http://www.finnfeil.no/index.php?main_p ... 325db8d62c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå