fredrije Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Selger masse interiørdeler til E39 (sedan/touring). Deriblant et komplett skinninteriør i fargen sand/beige (elektriske framstoler med memory, baksete og bakseterygg samt 4 dørtrekk). Videre har jeg dashbord, midtkonsoll, pyntelister, hanskerom, midtarmlene (med telefon), rollotrekk, deksel til bagasjerom, listverk i bilen osv.. Har også 17" (BMW-felger med gode dekk) og 18" felgsett (AEZ Olymp 2 (to-delte) til salgs. Noen som er interessert? Alt selges billig! Med vennlig hilsen fredrije
fredrije Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Skrevet Juli 5, 2008 Hei! Listene er av typen "polert mørkt tre" (se vedlagte bilde). Har komplett kit. Interessert? Med vennlig hilsen fredrije
Penbil.no Skrevet Juli 11, 2008 Skrevet Juli 11, 2008 Kan du sende meg pris på skinninteriør? Jeg trenger også følgende interiørdeler i grå farge (touring): - deksel til stolpen imellom frontruta og sideruta på høyre side. - deksel over batteriet bak. - deksel over CD veksler bak. - rollo i svartfarge. Jeg holder til i Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå