ChrZZ Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 Du mener vel "Bimmers skiltholdere"? Visste ikke at Bimmers hadde skiltplater gitt Anywho, dette blir bra, Thomas! PS: bytt profilbilde ditt også da, påsan
Larslol Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 Du mener vel "Bimmers skiltholdere"? Visste ikke at Bimmers hadde skiltplater gitt Anywho, dette blir bra, Thomas! PS: bytt profilbilde ditt også da, påsan Vel, han er nordlending Christian, kan ikke forvente alt Uansett, Thomas! Det her blir bra
ThomasM Skrevet August 11, 2008 Forfatter Skrevet August 11, 2008 Du mener vel "Bimmers skiltholdere"? Visste ikke at Bimmers hadde skiltplater gitt Anywho, dette blir bra, Thomas! PS: bytt profilbilde ditt også da, påsan haha, ja det jeg mener og de er på plass! samt nye blinklys og AngelEyes! Så nå begynner det og bli bra! Legger ved et dårlig bilde tatt med mobil, men skal få lagt ut flere når været er i godt humør Ellers planer framover er * Sote Ruter * List på bagasjelokk * Mulig bakrutesenker * Anlegg
Bmwfanatic Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Du fikk solgt kjerra ja, det er bra det selv om den gjerne skulle stått i garasjen hjemme hos meg..
ChrZZ Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Hihi Ja, du får prøve å følge mine fotspor med å kjøpe deg en E60 nu etter VW-en da *humre*
Larslol Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Jeg kan ikke fi##e å begrape at noen vil velge VW eller Audi. Kom det tilbake til riktig side Thomas, PRONTO!
Bmwfanatic Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 er jo noe bra design, men ikke på en 99 mod golf
Jamal Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 fin bil thomas...du må kjøpe kromma pærer til blinklysa så slipper du det stygge oransje refleksen! og bytte til svarte blink på siden også...ellers så mangler du bare soting og dobbel eksos
ThomasM Skrevet September 28, 2008 Forfatter Skrevet September 28, 2008 Hihi Ja, du får prøve å følge mine fotspor med å kjøpe deg en E60 nu etter VW-en da *humre* hehe, det blir nok en ganske ny BMW neste dag Må bare få fikset litt opp i økonomien og få meg en bedre jobb.. og skal love deg det blir en BMW neste gang! Fikk denne billig og den bruker ikke diesel engang Men chrzz, det blir nok en 3 serie på meg 3 serie frelst vøtt..
ChrZZ Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 (...)Men chrzz, det blir nok en 3 serie på meg 3 serie frelst vøtt.. Dette er bare en annen setning for: "Jeg har ikke kjørt en 5-serie før"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå