shomie*745 Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 Eller hel girkasse kjøpes snarest... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 Til 745i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shomie*745 Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2008 Jepp Har fått tak i ei kasse, men fikk ikke med styringsenheten. Veldig smart... Hadde vært så jævlig bra å fått 4-girs istede for 3-trinnsen som står i den idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 Jeg har både hjerne og kasse, men hjernen til automaten og motoren er i samme boks. mulig du må bruke m106 innsprøytning og. Har alt du trenger. Ring meg på 99719590 vis du trenger noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shomie*745 Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2008 hmm, da tror jeg det er like greit å få i den 4-trinns kassa uten styringsboks. Men takker for respons, du har ikke lagt ut noen bilder av L7n din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shomie*745 Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2008 Men må man ha koblet inn kjøreprogram på kassa eller går det an å kjøre uten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 De har jeg ikke prøvd, men de er dårlig kontakt på kassen på min å de liker den ikke. Girer når du minst aner de. L7n står fortiden å venter på litt kjærlighet, nytt intreiør og noe rust arbeid. Dette er en 87 mod e23 med airbag og de meste du fikk av utstyr, så de må jo være noe å ta vare på. Den er tatt inn som flyttegods og godkjent med orginal belysning, røde markeringslys bak og lys i blinklysene foran, og ikke en eneste e-merket lykt. 745ien får også us grill når jeg får litt arbeidslyst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå