Gå til innhold

E30/M20 Deler. Har det meste.

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
jeg har støtdempertårn foran (51mm) med fjører og dempere, samt fjører og dempere bak. fjørene er apex, usikker på demperne.

senker 40-40. 1000 kr for alt.

51mm fjærbein også? lyst til og bygge om fra 320 til 325 :D

Løp å kjøp :) hvis du vil bygge om til skivebremser bak også, så har jeg komplett bakstilling..

pris? har kansje håndbrekk wire også da?^^

Skrevet
jeg har støtdempertårn foran (51mm) med fjører og dempere, samt fjører og dempere bak. fjørene er apex, usikker på demperne.

senker 40-40. 1000 kr for alt.

51mm fjærbein også? lyst til og bygge om fra 320 til 325 :D

Løp å kjøp :) hvis du vil bygge om til skivebremser bak også, så har jeg komplett bakstilling..

pris? har kansje håndbrekk wire også da?^^

håndbrekk wiren tror jeg bare ble kappet ved demontering hvis jeg husker rett. Det håndbrekkopplegget er defekt på ene siden, trenger litt nye deler der, men det selger koed billig.

kan få hele bakstillingen med drivaksler (uten diff) for 1000kr.

Skrevet

Heisann. Takk for tilbakemelding

Er meeeget interessert i sullamitten for 1000 spenn, men er jo veldig langt å kjøre til Geilo. Har ikke tenkt deg østover i nærmeste fremtid? Oslo kanskje?! :D

Skrevet
Heisann. Takk for tilbakemelding

Er meeeget interessert i sullamitten for 1000 spenn, men er jo veldig langt å kjøre til Geilo. Har ikke tenkt deg østover i nærmeste fremtid? Oslo kanskje?! :D

Kanskje det blir en tur til drammen etterhvert, men det er litt usikkert enda.. ellers går det vel å sende.. send meg en pm, så tar vi resten der :)

Skrevet
Har du diffen enda?

Har en diff av "lille" typen. 3,23 utveksling.

500+frakt.

Skrevet
Har du en tannstang med servo til e30 a? bruker ca 1 liter hver gang jeg svinger:P

Jeg har tannstang uten servo :)

Skrevet
hei, jeg har en stor diff (735 med sperr) som skal på e30 320i.. Men akslingene passer ikke. Har du det sm trengs til salgs..?

Nå vet ikke jeg hvordan en 735 diff ser ut, så der kan jeg ikke hjelpe deg, men jeg regner med det kreves en god del ombygging for å få dette til å passe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...