Sir Hofstad Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 Reklamen havner muligens på noen av mine biler, så bør bli bra. Jeg tegnet etter hva jeg tenkte ville ta seg ut på bil...
ehrnst Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 det er vector-grafikk som gjelder i dette formålet. hvertfall når vi snakker mange forskjellige størrelserForeløpig en klar leder etter min mening. Eneste kunne kanskje vært å fått "import" litt tydeligere fram, da det sikkert skal reklameres for en webside. Vil vell gjerne at folk skal kunne se hva som står lett. revidert:
Gjest Skrevet Juli 9, 2008 Skrevet Juli 9, 2008 Nei har ikke fått noe mail, sendte du til stig_flem@hotmail.com ?
Astri Skrevet Juli 9, 2008 Skrevet Juli 9, 2008 nei, eg sendte på den andre adressa. Sendte det som zip fil.
Gjest Skrevet Juli 10, 2008 Skrevet Juli 10, 2008 Flere forslag? Konkurransen er snart over vet dere:) Har sett på logoene du laget Astri. Syns de var flotte, men kanskje ikke helt det jeg er på jakt etter. Tror nok den siste fra ehrnst leder.. men det er ikke bare opp til meg å avgjøre dette. Vi blir en 3-4 personer som skal plukke ut de vi liker best!
Astri Skrevet Juli 10, 2008 Skrevet Juli 10, 2008 Det var ikkje eg som lagde dei, men gubben. Skal gi ham beskjed eg.
Gjest Skrevet Juli 10, 2008 Skrevet Juli 10, 2008 Bare å pøse på med flere:) Jo flere dere lager til sjanse har du for å vinne:)
Sevenord Skrevet Juli 10, 2008 Skrevet Juli 10, 2008 Første gangen jeg jobber med vectorgrafikk, men det er ivertfall ett grovt førsteutkast Fikk ikke til teksten på undersiden, må bruke mine små grå å finne ut hvordan jeg får teksten til å bli leselig rett vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå