Sir Hofstad Skrevet Juli 10, 2008 Skrevet Juli 10, 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Vector_graphics Er sikkert fremtiden, men logoen skal helst se ok ut på en streamer osv. Altså designet/logoen må være lett gjennkjennelig osv.
ehrnst Skrevet Juli 11, 2008 Skrevet Juli 11, 2008 akkurat derfor jeg valgte å framheve "ST" også. da kan dette brukes individuelt fra resten av logoen/navnet. den jeg slang sammen er i vector-format
jolly Skrevet Juli 12, 2008 Skrevet Juli 12, 2008 Denne likte jeg. Og da er det dette som er hjemmesiden. Ikke logoen. (eller det kan den jo også være). Det som er fint med denne , er at alle kulene kan være representativ for forskjellige ting. Alle kulene blir klikkbare... Første kulen fra venstre KAN inneholde info om firma.Kontakt info osv.Andre kulen er FEKS: et forum. tredje kulen KAN være produkter til BMW-fjerde til Audi-femte til vw og siste kulen er nettbutikk. Dette betinger selvsagt en ny side "bak" hver kule. Disse må jo også designes...men det får du sikkert god hjelp til. Lykke til..
Deep Dish Skrevet Juli 12, 2008 Skrevet Juli 12, 2008 Denne likte jeg. Og da er det dette som er hjemmesiden. Ikke logoen. (eller det kan den jo også være).Det som er fint med denne , er at alle kulene kan være representativ for forskjellige ting. Alle kulene blir klikkbare... Første kulen fra venstre KAN inneholde info om firma.Kontakt info osv.Andre kulen er FEKS: et forum. tredje kulen KAN være produkter til BMW-fjerde til Audi-femte til vw og siste kulen er nettbutikk. Dette betinger selvsagt en ny side "bak" hver kule. Disse må jo også designes...men det får du sikkert god hjelp til. Lykke til.. Fornuftig kar du.! Men denne logoen kan også lages enklere i sort/hvit, med tanke på klistermerker osv.. Som for eksempel:
Eksos Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Konkurransen løper i 7 dager og begynner straks denne tråden er lagt ut... Kommet til noen dom her?
MGR Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Eller helt enkel: første som kan brukes som ordentlig logo det der nesten;) og var bra:)
SteffenM2 Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Merker at det er vanskelig og få til noe bra med touchpad ja Eneste ideèn jeg kom på.. Ble nok litt rotete, men er jo lov og legge den ut..
Gjest Skrevet Juli 15, 2008 Skrevet Juli 15, 2008 Vi kjører konkurransen litt lenger.. er ikke helt fornøyd ennå, selv om det er et par gode alternativer ute her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå