Gå til innhold

Konkurranse! Design ny logo til St-Import.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

gratulerer deepdish. med å lage logo til et firma jeg finner alt for useriøst til å kunne være kunde der. og det hele har utartet seg via en logo-design "konkurranse" på nettet. Om seriøsiteten din er like stor som du viser her. så har du jo en lysende framtid.

lykke til. med styling tuning import bilutleie m.m

• Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nå må vi ikke bygge en dom på massesuggesjon her.

Han må jo få en sjanse til å rette opp den glippen han har gjort.

Har faktisk handlet der jeg , og det har ikke vært noe galt med den handelen.

Nå får jo han som har laget den / det beste logoforslaget ny mobil , og da må nå vel alle være fornøyd.

Det var vel det vi ville oppnå , var det ikke det ?

Kanskje vi heller skulle oppfordre til å handle litt her , så kan det hende vi en gang i tiden kan få et godt alternativ til GS.

:D

Skrevet

Ta det helt med ro Nino!

Du skal få slippe å handle Nordens billigste støtfangere, du skal få slippe gratis frakt og raske leveringstider! Og du skal slippe å handle på st-import.no

Jeg laget denne konkurransen for å skape litt "blest" rundt firmaet, noe som jeg har lykkes godt med.

Heldigvis for meg har jeg allerede mange fornøyde kunder, og jeg strever 100% for at kunden skal få en god opplevelse når han/hun handler fra st-import.no

DeepDish har laget mange flotte logoer her, og jeg synes det er rett og rimelig at han vinner konkurransen. Skal være enig i at denne tråden har sklidd ut, men har hatt VELDIG mye annet å gjøre i det siste. Orker ikke bruke mer tid på dette, så vi setter en strek her.

Og siden vi er igang med off-topic så kan jeg meddele at ST-Import vil få utsalgssted på Valderøya i nær fremtid:)

Skrevet
5esfpirm1t4xkz9quoh7.jpg

Mangler vel en "t" i styling, her? =)

Ble lagt inn som forslag innen fristen.

Og mangel på T er svart på første uken....

Kontaktet ST og kunne gjøre bedre men ingen svar.

Nå har han gitt bort "premien" til en annen etter å ha kjørt 7 dagers konkuranse i sikkert 70 dager?

Skrevet

Se her ja... \:D/ Dette var hyggelig lesning, takker og bukker. En mobiltelefon er absolutt ikke å forakte.! Det var jo synd at ingen av logoene var helt det du var på utkikk etter. Er vanskelig å "treffe" når man ikke har ett utkast eller noen ønske/formeninger på sluttresultatet... Uansett hjelper deg gjerne senere mtp design av logoen slik som du vil ha den.!

A-dekk: Takker for komplimentet, du får si ifra hvis du trenger hjelp til logo etc. jeg stiller gjerne opp.!

Skrevet

enig med deep dish, er veldig vanskelig å lage noe når man ikke vet hva du er ute etter. gratulere ''Dyp tallerken'' ;)

Skrevet

Skal se om jeg får brukt en av logoene, er mye som faller i smak - men en viktig del av det er at det må "klikke" med firmaet også. Uansett så er DeepDish heldig vinner av konkurransen:)

• 2 weeks later...
Skrevet

Den som venter på noe godt, venter ikke forjeves heter det...... :whistle:

Men nå synes jeg har ventet ganske så lenge, 2 uker, på mobiltelefonen som jeg vant..!!

Ting tar tid... :roll: (Min tlf synger på siste verset, så gevinsten er savnet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...