Nino Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 gratulerer deepdish. med å lage logo til et firma jeg finner alt for useriøst til å kunne være kunde der. og det hele har utartet seg via en logo-design "konkurranse" på nettet. Om seriøsiteten din er like stor som du viser her. så har du jo en lysende framtid. lykke til. med styling tuning import bilutleie m.m
jolly Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Nå må vi ikke bygge en dom på massesuggesjon her. Han må jo få en sjanse til å rette opp den glippen han har gjort. Har faktisk handlet der jeg , og det har ikke vært noe galt med den handelen. Nå får jo han som har laget den / det beste logoforslaget ny mobil , og da må nå vel alle være fornøyd. Det var vel det vi ville oppnå , var det ikke det ? Kanskje vi heller skulle oppfordre til å handle litt her , så kan det hende vi en gang i tiden kan få et godt alternativ til GS.
Gjest Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 Ta det helt med ro Nino! Du skal få slippe å handle Nordens billigste støtfangere, du skal få slippe gratis frakt og raske leveringstider! Og du skal slippe å handle på st-import.no Jeg laget denne konkurransen for å skape litt "blest" rundt firmaet, noe som jeg har lykkes godt med. Heldigvis for meg har jeg allerede mange fornøyde kunder, og jeg strever 100% for at kunden skal få en god opplevelse når han/hun handler fra st-import.no DeepDish har laget mange flotte logoer her, og jeg synes det er rett og rimelig at han vinner konkurransen. Skal være enig i at denne tråden har sklidd ut, men har hatt VELDIG mye annet å gjøre i det siste. Orker ikke bruke mer tid på dette, så vi setter en strek her. Og siden vi er igang med off-topic så kan jeg meddele at ST-Import vil få utsalgssted på Valderøya i nær fremtid:)
Sir Hofstad Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 Mangler vel en "t" i styling, her? =) Ble lagt inn som forslag innen fristen. Og mangel på T er svart på første uken.... Kontaktet ST og kunne gjøre bedre men ingen svar. Nå har han gitt bort "premien" til en annen etter å ha kjørt 7 dagers konkuranse i sikkert 70 dager?
Deep Dish Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 Se her ja... \:D/ Dette var hyggelig lesning, takker og bukker. En mobiltelefon er absolutt ikke å forakte.! Det var jo synd at ingen av logoene var helt det du var på utkikk etter. Er vanskelig å "treffe" når man ikke har ett utkast eller noen ønske/formeninger på sluttresultatet... Uansett hjelper deg gjerne senere mtp design av logoen slik som du vil ha den.! A-dekk: Takker for komplimentet, du får si ifra hvis du trenger hjelp til logo etc. jeg stiller gjerne opp.!
Muffins Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 enig med deep dish, er veldig vanskelig å lage noe når man ikke vet hva du er ute etter. gratulere ''Dyp tallerken''
Gjest Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 Skal se om jeg får brukt en av logoene, er mye som faller i smak - men en viktig del av det er at det må "klikke" med firmaet også. Uansett så er DeepDish heldig vinner av konkurransen:)
Deep Dish Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Den som venter på noe godt, venter ikke forjeves heter det...... Men nå synes jeg har ventet ganske så lenge, 2 uker, på mobiltelefonen som jeg vant..!! Ting tar tid... (Min tlf synger på siste verset, så gevinsten er savnet)
Deep Dish Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Skal ringe ham for deg jeg Det hadde vært supert.! Hyggelig av deg.....
Gjest Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Hmm.. vi har gått tom for W890. Går det bra med en G700?
Ad|oS Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Er jo tilnærmet samme pris på disse to mobilene, så er jo ikke så galt at han ikke kan sende ut den han egentlig hadde planer om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå