Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stavanger fengsel har et verksted og de har gjort en knalljobb på mine felger, betalte en tusenlapp for glassblåsing og lakkering av fire felger. Regner med at de pulverlakkerer også:)

Jeg vet at det hørtes rart ut, var skeptisk selv første gangen jeg hørte om de.

Skrevet
Du får ringe til fengselet og spør, var slik jeg gjorde det :lol:

Hvordan er det mulig å i det hele tatt komme på og spørre et fengsel om å lakkere felgene dine lurer jeg på? ;)

Skrevet

fordi de lakkerer felger i tillegg til å spikre paller der og du blir ikke skutt for å så spør de om det...

Selvfølgelig syntes jeg at det var litt rart å ringe et fengsel angående lakkering av felger, men jeg angrer ikke siden de gjor en knalljobb med mine felger. Hørte om de fra en kompis, søk på google så ser du at jeg er ikke den eneste som har nevnt dette;)

En ting er grei å få med seg er at de fikser ikke kantkjørte felger osv, det er kun glassblåsing og lakkering.

Skrevet

Finnes et verksted som også gjør dette i Nissedal. Der er prisen vel og merke litt dyrere enn når bandinttene skal gjøre jobben :) Jeg betalte 2000,- for pulverlakkering, og da la de inn en sveis i noen dype sår jeg hadde og gjorde det skikkelig pent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...