Annesh Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 har en slik bil som jeg har fått til å se ganske pen ut, men den går som en gravid skilpadde Har enten lyst til å gjøre no fett med den (feks turbo eller ombygg til 323i) eller bare selge den. Har lest lite om folk som har bygd om slike biler til turbo. Vil dette i såfall koste mer enn det smaker? Like greit å kjøpe seg noe som går bedre? bilen er dønn strøken, er bare så j.... kjipt at det er en 1,6 Noen tips/erfaringer? setter pris på alle som kommer med viten er:) vh Anders
336mik Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 Er vel til og med bygd v12 i compact,så mulihetene er mange. Problemet er når det skal godkjennes.
Annesh Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Skrevet Juli 6, 2008 336mik skrev: Er vel til og med bygd v12 i compact,så mulihetene er mange.Problemet er når det skal godkjennes. Ja, jeg fikk m meg det , dritfin m3 ogdå, much propps for giving it soul unikt... Alikevel tenkte jeg litt mer sånn på det økonomiske ved feks ombygging til 318ti eller 323i, sett i forhold til å bare selge den bilen er strøken nok verdimessig, så den er verdt ombygging. Men bare hvis det ikke koster sykt mye.. nye bremser/(understell) foringer/bærearmer mm fikser jeg selv i såfall.
Rabies Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 For ombygning til 318ti trenger du skivebremser bak og muligens ventilerte skiver forann for å få det godkjent. Skal du ikke godkjenne så kan du jo bare putte motoren rett nedi og begynne å kjøre Edit: Må få slengt ut noen bilder av gliset da... Alltid glad i en strøken compact
Annesh Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Skrevet Juli 10, 2008 Rabies skrev: For ombygning til 318ti trenger du skivebremser bak og muligens ventilerte skiver forann for å få det godkjent. Skal du ikke godkjenne så kan du jo bare putte motoren rett nedi og begynne å kjøre Edit: Må få slengt ut noen bilder av gliset da... Alltid glad i en strøken compact Kan jeg gjøre vett.. Trenger ikke tenke på ledn nett + annet elektrisk? Takk for svar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå