Solum Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 Hei! Jeg er relativt fersk når det gjelder kunnskap om denne bilen. Men jeg syntes den er veldig stilig. Jeg ønsker å realiserer cab-drømmen, men håpre noen her kan gi meg noen tips på hva man må være obs på rent tekninsk. Jeg forstår at denne bilen har registerkjede og dermed ikke trenger reim bytte. Har sett på en som er bruktimportert og visstnok godt ca 110000 km Voksenkjørt og ok pris (ca 100-110) dette er en 97 modell. Jeg vurderer å sjekke den hos Naf før evt kjøp..... HVa må jeg passe på?? Håper på svar. MVH Cabentusiast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 http://www.autopower.se/ ->Begagnatguiden-> E36 der finner du typiske feil ved E36 karosseriet.. Eget lite avsnitt i forhold til cab også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 Ang rust og slikt må du iallefall bare se på hele bilen! På en 11år gammel bil så kan den enten være helt strøken, el den kan ha rust i alle skjermene, bakluke etc.. 100-110k, er den helt orginal da? I mine øyne må den da være enten skikkelig strøken! Eller gjort noe med utseendemessig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 sjekk bakluka vertfall.. åsså om caben går sjikelig.. å prøvekjør den, 1,8 er ufattli"døtt" cabene er utrolig tunge! lykke til med bilkjøp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solum Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2008 Hei igjen. Den skal vist være helt original. Eiren som har den nå har eid den i 1,5 år og er en godt voksen mann. Den set helt strøken ut inni, men jeg er noe skeprisk også generelt med en så lav kilometerstand. I følge selger er det gjennomført en inspeksjon 2 service for ca 2000 km siden og de fant ikke noe rust eller andre feil. Hva er en inspeksjon 2 service? Mvh cabfrelst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 http://www.bimmerzone.com/inspection.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 Husk også å se etter lekkasjer på kalesjen, og om det er fuktig på gulvet under teppet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå