Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant dette bildet på dataen. Husker jeg lagret det fra en salgs annonse jeg så for en god stund siden. Ser selvfølgelig at det er til klima anlegget, men har aldri sett noe sånnt i en e36 hverken før eller siden. Er dette ettermontert og uorginalt? Det håper jeg..........

ct7amu7tg475v8fuczva.jpg

Skrevet

jeg har aldri sett sånn det i en e36, men fatter har det i bilen sin,(nesten lik) og jeg tror det er en automatisk klima anlegg, sånn at du kan velge akkurat varmen selv.

Skrevet

Ser ut som første typen elektronisk klimaanlegg. Tror ikke dette var automatisk, bare elektronisk. Kom sikkert på tidlige modeller.

Skrevet

ETK oppgir kun 4 typer kontroll paneler.

2 typer av den uten air condition. Forskjellig leverandør bare.

1 av typen manuell klima og 1 automatisk klima.

Finner ikke noe om denne på bildet. Ser veldig ettermarked ut spør du meg.

• 3 weeks later...
Skrevet

Ja...

Bare dumt at bildet er av så dårlig kvalitet at jeg ikke klarer å zoome inn

å se hva som står nede til venstre på panelet.

Skrevet

Men er ikke dette ganske tydelig at det er ettermontert da? For alle klimaanlegger har varm og kald veksling ved siden av hjulet man stenger blåsinga i midten. Denne bilen har ikke det... :D

Også har vel alle klimaanlegger ett hull på modulen som klima'en kan stablisere tempraturen på, og hvis dette er en ettermontert klima så må jo det "hullet" være på modulen som som det er i to-soners klima'en til e36... bare en tanke... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...